تجهیزات گرمایشی اندیشه سبز

تجهیزات گرمایشی اندیشه سبز

تجهیزات گرمایشی اندیشه سبز

بخاری گلخانه ای و گرمایش مرغداری

اندیشه سبز با بیش از ۲۶ سال تجربه و فعالیت در حوزه طراحی و تولید تجهیزات صنعتی و مرغداری ها، هیترها و جت هیترهای گرمایشی بسیار باکیفیتی تولید می کند. تجهیزات گرمایشی اندیشه سبز ، شامل انواع بخاری گلخانه ای با طرح بخاری ها آتش درون و دودکش دار ، سیستم های گرمایشی مرغداری بدون دودکش و دودکش دار و انواع هیترها و جت هیترها می باشد. این محصولات توانایی کار کردن با انواع سوختهای گازی ، گازوئیلی ، نفتی و برق را دارند و می توانند برای سالن های گلخانه ای،  سالن های پرورش طیور ، پرورش قارچ ، سالن های ورزشی ، سالن های صنعتی ، کارگاه ها ، تالارها و ….  بسیار مفید و مناسب واقع گردند.

بازدهی این محصولات گرمایشی بسیار عالی می باشد و در ساخت آنها تمامی استاندارد های لازم رعایت شده است. تمامی محصولات گرمایشی اندیشه سبز ، شامل ۲۴ ماه گارانتی تعمیر و تعویض رایگان قطعات و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند. اندیشه سبز ، هیتر گرمایشی و جت هیترهایی در اندازه و توانایی های مختلفی تولید می کند. محصولات گرمایشی اندیشه سبز دارای استاندارد های iso9001 ، استاندارد ce اروپا می باشند. علاوه بر این، تجهیزات گرمایشی اندیشه سبز دارای استاندارد کنترل کیفی چند مرحله ای می باشند که در خط تولید بارها مورد تست و کنترل قرار گرفته اند تا در نهایت یک محصول بی عیب و نقص تولید گردد. اندیشه سبز بیش از ۱۰۰ نمایندگی فعال در سرتاسر ایران دارد که حاضر به ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشند.

بخاری گلخانه ای و گرمایش مرغداری

محصولات و تجهیزات گرمایشی اندیشه سبز به سه دسته اصلی تقسیم می شوند. دسته اول این محصولات بخاری گلخانه ای می باشند که دارای ساختار عالی و راندمان بسیار بالایی می باشند. این هیترهای گرمایشی بهترین گزینه برای ایجاد گرمای پاک و به دور از هرگونه آلودگی در محیط های گلخانه ای می باشند. دسته دوم محصولات اندیشه سبز مخصوص گرمایش مرغداری ها و سالن هایی پرورش طیور می باشند. جت هیترهای اندیشه سبز هم به صورت دودکش دار بوده و هم بدون دود کش ، ولی نوع بدون دودکش آن بیشتر در مرغداری ها مورد استقبال قرار می گیرد. دسته سوم محصولات گرمایشی اندیشه سبز ، جت هیترهای برقی فن دار می باشند. این جت هیترها نیز برای مکان هایی که دسترسی به سوخت هایی گازی و نفتی در آنجا امکان پذیر نمی باشد ، بسیار مناسب است. این جت هیترها برقی بوده و از طریق برق گرما تولید می کنند. گرمای جت هیترهای برقی بسیار پاک بوده و برای سالن های گلخانه ای و پرورش قارچهای مخصوص گزینه کاملا مناسبی می باشد. این جت هیترهای برقی، بسیار کم مصرف می باشند. تمامی محصولات و تجهیزات گرمایشی اندیشه سبز در بخش بعدی با توضیحات کامل ارائه شده است. برای کسب اطلاع در خصوص این دستگاه ها ، توصیه می شود بخش بعدی را حتما مطالعه بفرمائید.

قفس دو طرفه بلدرچین
قفس بلدرچین دو طرفه

تجهیزات گرمایشی گل خانه ای (بخاری گلخانه ای)

تجهیزات گرمایشی گل خانه ایاندیشه سبز برای سالن های گلخانه ای و پرورش گل و گیاه ، هیترهای گرمایشی طرح آتش درون (طرح اسپانیا) را طراحی و تولید می کند. این هیترهای گرمایشی به دلیل ایجاد هوای گرمِ کاملا پاک و به دور از دود و آلودگی ، بعنوان بخاری گلخانه ای مورد استفاده قرار می گیرند. هیترهای گرمایشی اندیشه سبز ، گرما را از طریق کوره های داخلی خود که به طرح آتش درون معروف هستند ، تولید می کند. این هیترها دوگانه سوز بوده و می توانند با انواع سوخت گازی و نفتی کار کنند. کوره های داخل این هیتر ها از جنس استیل بوده که در برابر حرارت بسیار مقاوم می باشند و به هیچ عنوان دچار خوردگی نمی شوند. تابلو برق ریتال آلمانی ، فن های بسیار باکیفیت ، ترموستات تنظیم اتوماتیک دمای محیط ، کارکرد اتوماتیک و بدون نیاز به اپراتور،  از امکانات فوق العاده این بخاری های گلخانه ای می باشد. در ساخت این محصولات ، یک پروتکل امنیتی چهار لایه ای تعبیه شده است که امنیت دستگاه را ۱۰۰ درصد تضمین می کند. فیوزهای حساس به نوسانات برق، ترمینال rtp ، ترموستات محیطی و سوپاپ اطمینان ، چهار لایه ایمنی طراحی شده در ساخت این دستگاه ها می باشند که از افزایش دمای ناخواسته کوره و بیش از حد دستگاه جلوگیری کرده تا دستگاه به کارکرد طبیعی خود ادامه دهد. بخاری گلخانه ای اندیشه سبز دارای برچسب مصرف انرژی A می باشد. یکی از عوامل مصرف بهینه این دستگاه ها ، کارکرد هوشمند فن ها می باشد. فن های دستگاه تا گرم نشدن کوره و کوئل های حرارتی شروع به چرخش نمی کنند. همچنین در زمان خاموشی کوره ، فن ها کمی دیرتر خاموش می شوند تا مصرف انرژی بهینه شود. عایق بندی بدنه دستگاه توسط سنگ پشم، باعث شده تا از هدر رفت انرژی جلوگیری شود.  امکان کانال کشی نیز در هیتر های گرمایشی اندیشه سبز موجود می باشد و به راحتی می توانید گرمای تولید شده را به هر مکانی از سالن انتقال بدهید. بکارگیری قطعات بسیار باکیفیت و طراحی بخصوص هیترهای گرمایشی اندیشه سبز، باعث شده این دستگاه های با عملکرد عالی، راندمان بالا و ماندگاری دراز مدت، بهترین انتخاب برای ایجاد گرما در سالن های گلخانه ای باشند.

گرمایش مرغداری

جت هیترهای اندیشه سبز

جت هیترهای اندیشه سبز از برترین محصولات گرمایشی برای سالن های پرورش طیور و مرغداری ها می باشند. این جت هیترها در ساخت خود از قطعات بسیار باکیفیتی بهره برده اند. جت هیترهای اندیشه سبز می تواند با انواع سوخت های گازی و گازوئیلی کار کنند. این هیترها در دو نوع دوکش دار و بدون دودکش طراحی و ساخته می شوند. نوع بدون دودکش به دلیل بازدهی عالی برای سالن های پرورش طیور و سالن های مرغداری ، بسیار مناسب می باشد. فن بسیار عالی این جت هیترها که از جنس استیل خالص می باشد،  با ۱۴۰۰دور در دقیقه ، گرمای کوره را به عمق سالن پمپاژ می کند. این فن ها دارای برچسب مصرف انرژی A می باشند و در هر ساعت می توانند ۵۰۰۰ متر مکعب از فضای یک سالن را گرمادهی کنند. بخاری موشکی اندیشه سبز دارای امکانات بینظیری می باشد که کیفیت و بازدهی بالای این محصول را ، همراه خود به ارمغان آورده است. بارزترین این امکانات ، وجود پمپ موتور دانفوس ساخت دانمارک ، تابلو برق رله دار تمام اتوماتیک ، بدنه داخلی و بیرونی تمام استیل استنلس خالص و نسوز، کارکرد اتوماتیک ، موتور بسیار قوی و مصرف بهینه آن می باشند. در ساخت و طراحی این جت هیترها پایه هایی نیز تعبیه شده است. توسط این پایه ها می توان دستگاه را از سقف آویزان نمود. علاوه بر این ، چهارجوب چرخی تعبیه شده نیز باعث حمل راحت این جت هیترها شده است. بدنه این جت هیترها به نحوی عایق بندی شده است که میتوان در حین کارکرد دستگاه ، بدنه آن را به راحتی لمس کرد. بر روی انتهای مشعل یک شعله پوش مخصوصی نصب شده است که توسط اندیشه سبز طراحی گردیده است. این شعله پوش مانع خروج شعله های آتشی از درون جت هیتر می شود. همچنین بر روی این جت هیترها ترموستاتی نصب شده است. توسط این ترموستات ، می توان دمای سالن را در یک اندازه مشخص گرم نگه داشت.

جت هیتر ها همانطور که اشاره شد امکان استفاده از گاز و یا گازوئیل و یا هر دو را به عنوان سوخت خواهند داشت . باتوجه به صنعتی بودن دستگاه و استفاده از دستگاه در محیط بسته ، تولید کننده ابزاری مخصوص به منظور افزایش هر چه بیشتر درصد ایمنی دستگاه در نظر گفته است. این قابلیت امکان استفاده از این ابزار را بسیار راحت کرده و کاربر با خیالی آسوده به استفاده از دستگاه خواهد پرداخت .

بهره مندی از چنین ویژگی ای که در دستگاه های صنعتی با نام فازهای امنیتی از آنها نامبرده می شود در مرحله ای که دستگاه دچار مشکل یا آتش سوزی شود، به سرعت جریان برق را قطع می کند تا اسیبی به دستگاه و محیط وارد نشود . از سویی دیگر در صورت خاموش شدن شعله در کسری از ثانیه دستگاه جلوی نشر گاز را گرفته و ورودی گاز را می بندد .

دقت داشته باشید که نمونه های بدون دودکش دارای راندمان ۱۰۰ درصدی هستند و تمام مواد را به داخل سالن منتقل میکنند. از این رو مناسب برای استفاده در گلخانه ها نمی باشند . گلخانه ها نیاز به اکسیژن برای گیاهان می باشند که وجود دی اکسید کردن در محیط آنها سبب اسیب رساندن به گیاهان شده و در نتیجه ی باعث ضرروزیان بسیاری خواهد شد . از این رو در این مکانها فقط از دستگاه های هیتر ایستاده و یا در صورت نیاز از جت هیتر های دودکش دار می توان استفاده کرد .

جت هیترهای برقی

جت هیتر برقی اندیشه سبز برای مکان ها و سالن هایی مناسب می باشند که امکان سوخت رسانی به آنها ممکن نباشد و مصرف برق در آنجا صرفه اقتصادی داشته باشد. در این جت هیترها ، هوای سرد از یک طرف توسط فن ها ، مکش می شود و بعد از رد شدن از کنار المنت های حرارتی به صورت هوای گرم به بیرون منتشر می یابد. جت هیترهای برقی اندیشه سبز ، بسیار کم مصرف بوده و در حین حال بازدهی بالایی نیز از خود به جای می گذارند. در ساخت و تولید این جت هیترها، قطعات بسیار باکیفیتی استفاد شده است. این بخاری برقی ها دارای امکانات و ویژگی های منحصر به فردی می باشند که از جمله آنها می توان به فن های شش پر بسیار بادوام ، موتور قوی ، بدنه استیل ، ترموستات تنظیم حرارت ، تولید هوای گرم بسیار پاک ، فیوز های محافظ در برابر نوسانات برق و … اشاره کرد. همه این امکانات در کنار هم یک هیتر برقی بسیار باکیفیت را به ارمغان آورده است.

جت هیترهای برقی

علاوه بر این جت هیترهای برقی ، اندیشه سبز به صورت انحصاری بخاری برقی فن دار aztech را نیز به فروش می رساند. این بخاری ها ساخت کشور ترکیه و تحت لیسانس آلمان می باشند. بخاری برقی فن دار aztech ، مصرف برق بسیار بهینه ای دارند. گرما در این بخاری ها توسط لامپ های حرارتی بسیار باکیفیت آلمانی ایجاد می شود. کاربر به دلخواه هر کدام از این لامپ ها را می تواند روشن کند تا از گرمای آن بهره بگیرد. این بخاری ها مجهز به ترموستات تنظیم دما می باشند و به صورت اتوماتیک دمای محیط را در درجه انتخاب شده گرم نگه می دارند. قابلیت نصب شدن به دیوار ، بدنه داخلی استیل ، بدنه بیرونی ABS ، ایجاد گرما به همراه رطوبت برای محیط های خشک و … از امکانات فوق العاده این دستگاه ها می باشند. از بخاری برقی فن دار aztech ، می توان برای تولید گرما در منزل ، محیط کاری و اداری استفاده کرد.

جت هیتر برقی ۱۵ کیلو وات

این جت هیتر نیز از دیگر تولیدات گروه اندیشه سبز می باشد که با نهایت کیفیت طراحی و تولید شده است. با توجه به توان حرارتی این دستگاه برای راه اندازی آن از برق ۳ فاز استفاده میشود. جت هیتر ۱۵ هزار وات بیشتر برای گرمایش گلخانه ها کاربرد دارد ولی از این هیتر برقی در سایر مشاغل و کارگاه ها و همچون سالن پرورش قارچ، مرغداری، دامداری و … می توان استفاده نمود. توان حرارتی این هیتر در ۳ ظرفیت مختلف ۵، ۱۰ و ۱۵ کیلو وات قابل تنظیم بوده و دستگاه همچنین دارای ترموستات می باشد. این جت هیتر به یک عدد فن پر قدرت مجهز بوده که به صورت تنهایی از آن می توان برای هوادهی سالن نیز استفاده کرد. قدرت هوادهی فن این هیتر ۱۰۰۰ مترمکعب در ساعت است. لازم به ذکر است که گرمای این هیتر توسط دکمه طراحی شده بر روی آن به صورت کاهشی و یا افزایشی قابل تنظیم است. همچنین این هیتر برقی دارای پایه بوده و میتوان زاویه دستگاه و جهت گرمای آن را تنظیم نمود.

 

 

ارسال دیدگاه