انواع سیستم های گرمایش خانگی

انواع گرمایش خانگی

انواع گرمایش خانگی

شومینه ها

صنعت شومینه که با سوزاندن چوب کار می کند، یکی از قدیمی ترین انواع شومینه هایی است که طراحی آن از اصل چوب سوزی در معرض باز است و این زیبایی گرم و راحت و آرامش را از آن می بخشد و این نوع کوره های چوبی از ویژگی های سنتی بسیاری از شهرهای قدیمی و درختان جنگلی، که در آنها شومینه صاحبان چوب و اجاق گاز بخاری را به خانه های خود می فروشند.

انواع گرمایش خانگی

این بر خلاف سایر مناطق مانند کشورهای بیابانی است که از سیستم های گرمایشی کاملا متفاوت استفاده می کنند که یکی از جدیدترین و مشهورترین روش های مورد استفاده برای گرمایش خانه ها است. در زیر لیستی از انواع گرمایش مورد استفاده در خانه های جدید

هیتر گلخانه و مرغداری نیو آژاکس
هیتر نیو آژاکس ۵۰ هزار

گرمایش مرکزی

گرمایش مرکزی معروف ترین نوع گرمایش است که بر اساس تعدادی از سیستم های مختلف از نظر طراحی خانه و سوخت مورد استفاده در کار خود برای انتقال گرما به خانه استفاده می شود، این نوع گرمایش بر مبنای انتقال حرارت از مکان های گرمایشی به رادیاتورهای حرارتی در خانه است و برخی از این سیستم ها این است که با استفاده از دیزل یا دیزل با استفاده از پمپاژ آب گرم، بخار و یا هوای گرم، که به عنوان وسیله انتقال گرما به خانه از طریق شبکه ای از لوله های متصل به راه حل های حرارتی استفاده می شود، استفاده می شود.

گرمایش مدولار

انرژی های تجدید پذیر از طبیعت، از جمله انرژی خورشیدی، انرژی باد، نیروی Watercress و انرژی فتوولتائیک، یکی از ابزارهای مهم در استفاده بسیاری از مزایای بسیاری است که از نظر زیست محیطی، اقتصادی و تجدید پذیر است که از طبیعت حاصل می شود. از جمله سیستم های انرژی خورشیدی که از طریق گردآورنده های خورشیدی کار می کنند، خورشید را از طریق لوله های شیشه ای رنگ داخلی از مواد ویژه برای جذب تابش خورشید جذب می کند تا آب را با لمس شیشه های داخلی گرم کند.

انواع گرمایش خانگی

این سیستم ها که بر اساس انرژی غیر متعارف هستند، توجه زیادی را از مصرف کننده دریافت کرده اند. علیرغم هزینه بالای ساخت این سیستم ها، آنها انرژی زیادی را ارائه می دهند و در نتیجه ارزش سوخت دیزل را تامین می کنند و در تابستان و زمستان حرارت را در خانه و آب گرم فراهم می کنند.

گرمایش فلزی

این یکی از ساده ترین انواع شومینه هایی است که در زمان ما استفاده می شود و برای اندازه ها، شکل ها و نحوه عمل متفاوت است، زیرا از لحاظ انرژی مورد استفاده در کار آن متفاوت است، از جمله شومینه هایی که این کارت را اداره می کنند و دیگر کار بر روی گاز و با قیمت های متوسط است.


سیستم گرمایش رادیاتور خانگی
پیشگیری از خطرات دستگاه های گرمایشی

ارسال دیدگاه