تامین گرمایش گلخانه در فصل زمستان

تامین گرمایش گلخانه در فصل زمستان

تامین گرمایش گلخانه در فصل زمستان

زمانی که دانش و تجربه در کاشت محصولات مختلف اجازه می دهد تا نه تنها در فصل تابستان برداشت داشت باشد می توانید حتی در فصل زمستان هم برداشت کنید ، با این حال، باید درک کرد که ساخت گلخانه در زمستان یک رویداد که نیاز به دانش و مهارت در کار می باشد.

نوع ساختمان و مصالح

امروزه ما تعدادی از گزینه های گوناگون برای ساخت گلخانه های زمستانی را می دانیم که به منظور رفع مزایا و مزایای هر کدام از آنها با هم متفاوت هستند ، ساخت گلخانه ها در فصل زمستان به سه نوع تقسیم می شود: زمین های ساخته شده در زمین های مسطح، در ارتفاع های ویژه مجهز (مانند سقف یا گاراژ).

تمام گلخانه های زمستانی را می توان به چند گروه تقسیم کرد:

هیتر گلخانه و مرغداری سوپر پی اف
هیتر سوپر پی اف

۱ – ساخته شده از آجر.
۲ – ساخته شده از چوب؛
۳ – مونتاژ شده از پروفیل فلزی یا پلاستیکی.
۴ – پلی کربنات شیشه ای یا بریده شده.
۵ – متغیرهای ترکیب شده

 

تامین گرمایش گلخانه

 

امکانات

گلخانه ها در انواع مختلف زمستان از فرهنگ های متنوع رشد می کنند. این می تواند نه تنها سبزیجات سنتی، میوه ها، گل ها و قارچ ها نیز باشد. این بسیار هیجان انگیز است برای جمع آوری یک محصول زمستانه از میوه ها و محصولات مرکبات استوایی می باشد ،

ویژگی های کاشت

احداث گلخانه در زمستان باید در ساختمان قسمت بزرگی از روز و تحت نور مستقیم خورشید قرار گیرد. پس استفاده از همه نور خورشید به آنها برای رشد و توسعه طبیعی گیاهان بسیار ضروری هستند. سیستم خورشیدی نیز یک روشه خوب برای ساخت گلخانه است و می تواند مقدار زیادی از پول را که برای روشنایی اضافی صرف می کنید را ذخیره کنید. بهترین مکان برای ساخت گلخانه ها از جهت غرب می باشد.

گرمایش گلخانه

گرم شده توسط خورشید : این روش مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین قیمت برای ایجاد درجه حرارت راحت در گرمایش گلخانه است. اما انتخاب این روش، لازم است به یاد داشته باشید که برای رشد گیاهان در طول سال، این حرارت ممکن است کافی نباشد.

هیتر گلخانه هوای گرم : برای تجهیز این روش گرمایش لازم است که یک دستگاه سیستم گرمایش گلخانه خریداری نماید. طراحی ویژگی های دستگاه های گرمایش و تهویه و نیاز به نصب و راه اندازی خود را برای حمایت از بخش مرکزی و بالای گلخانه می باشد ، این نوع گرمایش نیاز به یک رویکرد حرفه ای برای نصب دارد و اگر گلخانه ای ساخته شده باشد تا ترتیب گرمایش هوا نیاز به بازنگری زیادی دارد.

نتيجه

ساختمان های گلخانه در زمستان با دست خود کار بسیار سختی است، اما بسیار واقعی برای کسانی که به این موضوع به طور جدی و مسئولانه روبرو هستند. به اندازه کافی به تلاش و صرف یک دوره خاص از زمان نیاز دارد.


تامین گرمایش گلخانه
سیستم دیگ بخار

ارسال دیدگاه