روش های گرم کردن خانه بدون بخاری یا تهویه مطبوع

گرمایش خانه بدون بخاری یا تهویه مطبوع

گرمایش خانه بدون بخاری یا تهویه مطبوع – آب و هوا روزانه به روز می شود و نیاز به گرم کردن خانه و یا حداقل اتاق های مورد استفاده مانند اتاق نشیمن و خواب. اگر شما یک بخاری الکتریکی ندارید یا می خواهید در طول روز صرفه جویی کنید بدون نیاز به گرم شدن درون خانه، در اینجا چند ترفند و راهنمایی برای گرفتن یک خانه گرم در زمستان است.
روش های گرم کردن خانه بدون بخاری یا تهویه مطبوع:

پوشش کف کامل

اگر فضاهای بزرگ بدون فرش در خانه شما وجود داشته باشد بهتر است که در فرش های سنگین برای پوشش کف ها و گرم کردن آنها سرمایه گذاری کنید، می توانید از پشم پشم، که با قیمت مناسب در مغازه ها فروخته می شود، استفاده کنید.

پرده های سنگین

استفاده از پرده های سنگین برای پوشش پنجره ها برای گرم کردن سریع تر، جلوگیری از هوای سرد در شب و کاهش شدت آن، دریغ نکنید که از یک پرده سنگین مناسب برای اندازه و اندازه پنجره یا بالکن در اتاق خواب و زندگی استفاده کنید.

دیافراگم را بکشید

حفره های کوچک معمولا در هر خانه به علت نصب سازگار، کانال های هوا، سیم های تلویزیون، اینترنت و آلومینیوم شکسته معمولا در هر خانه نامرئی هستند. این دهانه ها در هوای سرد و هوای داخل خانه، با سیمان یا برچسب ها کار می کنند.

هیتر 250 انرژی
هیتر گرمایشی مدل ۲۵۰ انرژی

گرمایش خانه بدون بخاری یا تهویه مطبوع

درب اتاق های خالی را ببندید

تصور کنید که درب اتاق های استفاده نشده باز شود و باعث ایجاد هوای سرد در خانه شما شود؟ بله جایی که جریان هوا با بقیه خانه وجود دارد، سردتر است، بهتر است درب خانه های اتاق را ببندید و حمام ها برای گرم شدن بیشتر استفاده نکنید.

تهویه خانه در طول روز در خورشید

تهویه خانه در روزهای آفتابی و معرفی نور خورشید و حرارت به اتاق خانه، اطمینان از خلوص خانه و گرما در شب و تازه کردن هوا در داخل برای جلوگیری از بیماری ها.

نان

نان، کیک، آب نبات و نان یکی از شایع ترین ترفندها است که مادربزرگ ما برای حفظ خانه در شب، بوی نان و گرما از شومینه گرما را در سراسر خانه برای همه ی خانواده احساس می کند.

عایق پلاستیکی روی پنجره ها قرار دهید

برای جلوگیری از نشت هوای سنگین در اتاق، شما می توانید از کاندوم های پلاستیکی PVC استفاده کنید و پنجره ها را از خارج خارج کنید. این باعث می شود نشت هوای سرد و گرد و غبار از داخل اتاق جلوگیری شود.


علل گرمایش خاک گلخانه

بازیافت حرارت سیستم های گرمایش

ارسال دیدگاه