چرا میتوانید به ما اعتماد کنید ؟

گروه صنعتی اسکندری با تجربه ۲۵ ساله در ساخت انواع سیستم های گرمایشی همواره جزء بزرگترین تولید کننده انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی در ایران می باشد ، علاوه بر دانش و شناخت دقیق بر نیاز مشتریان خود سای بر ارایه بهترین نوع خدمات جهت کسب رضایت مشتریان خود بوده است.

این کارخانه در سال ۱۳۷۲ موفق شد با وارد کردن تکنولژی ساخت سیستم های گرمایشی به داخل کشور باعث ایجاد اشتغال و کارآفرینی در میان جوانان شده است ، گروه صنعتی اسکندری تامین کننده سیستم ها گرمایشی مکان های مانند گلخانه ها ، مرغداری ها ، سالن های پرورش قارچ ، سالن های ورزشی ، اماکن تفریحی ، فرهنگی و آزمایشگاهی در ایران می باشد.

دارای نماد اعتماد الكترونیكی کسب و کار های اینترنتی

گروه صنعتی اسکندری دارای نماد اعتماد الکترونیکی از از وزارت صنعت، معدن و تجارت است. بدست آوردن این نماد فقط برای وبسایت های معتبر امکان پذیر است و نشان دهنده ثبت کامل و قانونی مدیر مسئول و شرکت حقوقی پشتیبان وبسایت است. هرگونه تخلف این سایت از طریق وزارت صنعت و معدن قابل پیگیری است. برای مشاهده نماد و اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

از سایت های که فاقد نماد اعتماد هستن محصول خریداری نفرماید چرا که برای گرفتن نماد اعتماد بایستی مراحلی مختلفی را طی کرد و در تمامی مراحل شرایط لازم را احراز کرد در صورت عدم احراز هر یک از شرایط توسط فرد و داشتن هر نوع مشکل و یا کمبود مجوز و یا عدم تایید آدرس دقیق و یا عدم تایید صلاحیت از طرف ناجا نماد اعتماد به فرد تعلق نمی گیرد

حضور رئیس سازمان صنعت و معدن تجارت ارومیه از محل کارخانه گروه صنعتی اسکندری

حضور رئیس سازمان صنعت و معدن تجارت ارومیه در تاریخ ۳۰ آبان ۹۵ در محل کارخانه واقع در شهرک صنعتی فاز دو توسعه بلوار مهارت بازدید نموده و از نزدیک شاهد فعالیت و تولیدات و محصولات این واحد نمونه صنعتی بوده اند . فیلم مذکور از زمان حضور ایشان در این کارخانه بزرگ تولید و طراحی انواع سیستم های گرمایشی می باشد.

پروانه کسب و مجوزهای قانونی

گروه صنعتی اسکندری از تعداد معدود سازندگان سیستم های گرمایشی است که دارای پروانه کسب رسمی می باشد . این کارخانه دارای مجوز رسمی از واحد اصناف ، کد پیگیری و امضاء الکترونیکی نیز می باشد.

محل دقیق کارخانه گروه صنعتی اسکندری

کارخانه گروه صنعتی اسکندری در شهرک صنعتی فاز دو توسعه قرار گرفته و دارای بخش های متشکل و سازمان یافته برای تولید ، خدمات پس از فروش ، تحقیق و توسعه ، کنترل کیفی ، بازاریابی و فروش میباشد و به عنوان باسابقه ترین تولید کننده دستگاه های گرمایشی در ایران سالانه محصولات جدید و متنوعی را روانه بازار های داخلی و خارجی مینماید به نحوی که محصولاتمان بصورت مستمر برای کشور های ترکیه ، آذربایجان و عراق صادر میگردد

آدرس : دفتر مرکزی فروش مستقیم کارخانه ارومیه – بزرگراه خاتم الانبیا – بعد از ورودی خیابان المهدی ابتدای باند پایین بزرگراه فروشگاه گروه صنعتی اسکندری

آدرس کارخانه : ارومیه شهرک صنعتی فاز دو توسعه بلوار مهارت واحد های ۱۱ و ۱۹ و ۲۰

نشانی دفتر فروش گروه صنعتی اسکندری

نشانی کارخانه گروه صنعتی اسکندری