قفس بلدرچین دو طرفه

تماس بگیرید

قفس اتوماتیک پرورش بلدرچین ساخت گروه صنعتی اسکندری دارای سیستم آبخوری نی پل، دان خوری شیار دارد، سینی کود و سیستم جمع آوری تخم بلدرچین


تلفن سفارش : 0914448559004432341796

توضیحات

گروه صنعتی اسکندری با ۲۵ سال سابق در زمینه ساخت لوازم مرغداری اقدام به تولید قفس های بسیار با دوم دو طرفه کرده است ، قفس های فوق اتوماتیک بوده و برای پرورش انواع نژاد بلدرچین بسیار گزینه مناسب می باشد . طراحی و ساختار این قفس طبق استاندارد بوده و در ساخت آن از مرغوب ترین قطعات استفاده شده است ، از ویژگی های بسیار مهم این قفس دو طرفه پرورش بلدرچین می توان به توری های گالوانیزه ضد زنگ روسی ، بدنه بسیار استحکام گالوانیزه ضد زنگ ، دانخوری مجزا ، آبخوری بسیار پیشرفته نیپل ، سینی ضد زنگ گالوانیزه کود ، سیستم جمع آوری تخم بلدرچین آن اشاره کرد.

خرید قفس دو طرفه پرورش بلدرچین

برای خرید آنلاین کلیک کنید

توجه : برای خرید این محصولات به ۳ روش زیر میتوانید اقدام نمائید:

۱- تماس با واحد فروش کارخانه ، کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و خرید، برای این کار میتوانید از بخش تماس با ما اقدام نمائید.خرید آنلاین

۲- خرید آنلاین دستگاه و استفاده از تخفیفات ویژه (ارسال سریعتر و اتوماتیک محصول از کارخانه سازنده) ، برای این کار روی دکمه خرید آنلاین کلیک نمائید.

۳- ارسال نام قفس دو طرفه به سامانه ۱۰۰۰۹۰۰۰۹۰ به صورت پیامکی ، در این صورت کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

چکونه به گروه صنعتی اسکندری اعتماد کنم ؟

نماد اعتماد

» گروه صنعتی اسکندری دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت است

» گروه صنعتی اسکندری دارای لوگوی رسمی تائید صلاحیت و هویت صاحب کسب از وزارت فرهنگ و ارشاد است

» همه پرداخت‌های اینترنتی شما توسط در گاه بسیار امن تایید شده پلیس فتا صورت می‌گیرد

» گروه صنعتی اسکندری ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی به همه کالاهای ارسالی دارد

» سیستم آبخوری 

سیستم آبخوری نصب شده بر روی این قفس دو طرفه پرورش بلدرچین از نوع نیپل می باشد . تامین آب مورد نیاز پرندگان یکی از عوامل اصل در رشد طیور می باشد . سیستم آبخوری نیپل با چکاندن قطع از سوزن خود آب لازم طیور را فراهم می کند . در قسمت زیرین سیستم آبخوری نیپل نعلبکی های کوچکی تعبیه شده است که باعث جلوگیر از ریختن آب به داخل قفس می شود ، همچنین شما می توانید با کمک سیستم ابخوری نیپل هرگونه مکمل غذای و داروی را با آب مخلوط کرده و در اختیار پرندگان قرار دهد.

» دانخوری قفس بلدرچین

قفس های دو طرفه ساخت گروه صنعتی اسکندری مجهز به دانخوری مجزا می باشد ، جنس دانخوری نصب شده از گالوانیزه بوده و طراحی آن به نحوی می بادش که هنگام نوک زدن طیور به دان ها از پاشید شدن دان جلوگیری می کند .ساختار و طراحی این دانخوری ها از عمق و زاویه بسیار دقیق می باشد .

» سینی کود قفس دو طرفه پرورش بلدرچین

سینی های تعبیه شده بر روی قفس دو طرف پرورش بلدرچین از جنس گالوانیزه گرم ضد زنگ می باشد ، این سینی های بسیار با دوام باعث سرعت بخشیدن به نظافت قفس شده و از آلودگی شدن اطراف قفس جلوگیر می کند . همچنین شما با جمع آوری فضولات طیور پرورشی می توانید آن ها را در بازار طیور به قیمت بسیار مناسب بفروشید . شایان ذکر است ساختار این سینی ها کاملا استاندارد بوده و در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم و کاملا بهداشتی می باشند.

» قسمت جمع آوری تخم

از قابلیت های بسیار مفید قفس دو طرفه پرورش بلدرچین می توان به سیستم جمع آوری تخم های تازه متولد شده اشاره کرد . این سیستم با یک شیبه کاملا اصول طراحی شده و باعث می گردد تخم به آرامی غلت بخورد و در هنگام غلت خوردن دچار مشکل نشود .

فیلم معرفی قفس دو طرفه پرورش بلدرچین