جت هیتر برقی

تماس بگیرید

گرماساز جت هیتر برقی جهت تامین گرمای محیط های مانند سالن پرورش قارچ ، مرغداری ، گلخانه گل های زینتی ، سالن های ورزشی و … می باشد ، این گرماساز داری برچسب انرژی A بوده و از راندمانی بالای 89% حرارتی می باشد ، جت هیتر برقی دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.


توضیحات

جت هیتر برقیگرماسازهای جت هیتر برقی نوع دیگر از زیر مجموعه های کوره هوای گرم موشکی جهت تأمین گرمای انواع سالن پرورش قارچ، سالن پرورش طیور، انواع گلخانه جات، مرغداری‌های، مکان‌های ورزشی، اداره‌ات و دفترهای کاری و.. می‌باشد؛از قابلیت منحصر به فرد این گرماساز می‌توان به سیستم کارای با برق اشاره کرد چرا که سیستم برق نسبت به دیگر سوخت‌ها قابل دست رسی آسان است، جت هیتر ۵۰ هزار برقی دارای نصب به دیگر هیتر ها دارد از جمله این خصوصیت‌ها می‌توان به موتور الکتروژن با برچسب مصرف انرژی a ، فن استیل شش پر بالانس شده دیجیتالی، سیستم انتقال حرارت هوشمند، بدنه ایمنی از جنس گالوانیزه با پوشش استیل ، مصرف بسیار پایین برق، شعله پوش صدفی، کنترل کیفی چند مراحلِ ای و ده‌ها قابلیت دیگر که در ادامه با آن‌ها خواهیم پرداخت، همچنین این گرماساز داری ۱۲ ماه گارانتی بی قید شرط و ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز می‌باشد.

مشخصات فنی جت هیتر برقی : 

جنس بدنه گالوانیزه ضد زنگ با پوشش رنگی
توان برق مصرفی قابلیت تنظیم در سه حالت ۵، ۱۰ و ۱۵ کیلو وات
نوع فن ضد زنگ با پره های استیل
قابلیت کارکرد فقط در حالت فن دارد
ظرفیت حرارتی ۱۵ کیلو وات
توان الکتروموتور ۸۰ وات
برق مصرفی دستگاه سه فاز ۳۲ آمپر
قابلیت تنظیم دما دارد
ظرفیت هوادهی ۱۰۵۰ مترمکعب در ساعت
ابعاد دستگاه ۶۹ * ۳۷ * ۷۳  (ارتفاع ، عرض ، طول )
وزن دستگاه ۲۴ کیلوگرم
قابلیت اتصال به ترموستات محیطی دارد (در صورت  سفارش به همراه دستگاه فرستاده میشود)
پایه نگهدارنده دارد
گارانتی ۱۲ ماهه
خدمات پس از فروش ۱۰ ساله

]توجه : برای خرید این محصولات به ۳ روش زیر میتوانید اقدام نمائید:

۱- تماس با واحد فروش کارخانه ، کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و خرید، برای این کار میتوانید از بخش تماس با ما اقدام نمائید.خرید آنلاین

۲- خرید آنلاین دستگاه و استفاده از تخفیفات ویژه (ارسال سریعتر و اتوماتیک محصول از کارخانه سازنده) ، برای این کار روی دکمه خرید آنلاین کلیک نمائید.

۳- ارسال نام دستگاه به سامانه ۱۰۰۰۹۰۰۰۹۰ به صورت پیامکی ، در این صورت کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

» گروه صنعتی اسکندری دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت است

» گروه صنعتی اسکندری دارای لوگوی رسمی تائید صلاحیت و هویت صاحب کسب از وزارت فرهنگ و ارشاد است

» همه پرداخت‌های اینترنتی شما توسط در گاه بسیار امن تایید شده پلیس فتا صورت می‌گیرد

» گروه صنعتی اسکندری ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی به همه کالاهای ارسالی دارد

بدنه جت هیتر برقی

جنس بدنه این گرماساز از گالوانیزه با پوشش استیل غیر مغناطیسی بوده و ظاهر این جت هیتر طبع استانداردهای گرمایشی و صنعت تأسسیسات طراحی و ساخت شده است، استیل خالص به دلیل بهره گیر از آلیاژ نیکل در مقابل رطوبت و آب کاملاً ضد زنگ بوده و در برابر حرارت بسیار بالا کاملاً مقاوم می‌باشد

موتور الکتریکی جت هیتر برقی

موتور بسیار پر قدرت نصب شده بر روی این گرماساز از محصولات بسیار با کیفیت کارخانه موتور الکتروژن می‌باشد . این موتور دارای برچسب انرژی a بوده و از طول عمر بسیار بالای برخوردار است، جنس بدنه موتور الکتروژن از آلومینیوم بوده و کاملاً ضد زنگ می‌باشد.

فن جت هیتر برقی

فن‌های نصب شده بر روی این گرماساز از جنس استیل خالص نگر بوده و در مقابل حرارت بسیار مقاوم می‌باشد، فن جت هیتر با مکش هوای محیط و رد کردن از میان المنت‌ها هوای گرم را به محیط پمپاژ می‌کند.سوخت بدون آلاینده شیمیایی جت هیتر برقی

جت هیتر برقی ساخت و طراحی گروه صنعت به دلیل نوع سوخت مصرفی جزو سیستم‌های گرمایش دوستار هوای پاک به حساب میاید، به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده در خانه، شرکت، ادارجات، سالن‌های پرورش قارچ کارگاهی، سالن‌های ورزشی و.. می‌باشد.

ایمنی جت هیتر برقی

جهت تأمین هر بیشتر ایمنی این گرماساز برقی و تمامی اقدامات مورد نیاز برای تضمین امنیت جت هیتر برقی انجام شده است، این جت هیتر از چندین لایه بسیار ایمنی برخوردار است که از جمله این لایه‌های می‌تواند به فیوز بسیار حساس جهت جلوگیری از ورود نویز به سیستم گرمایش این هیتر می‌باشد دومین لایه ایمنی این گرماساز خاموش نشدن فن‌ها بده قطع گرما می‌باشد که به صورت کاملاً اتوماتیک تا دما بدنه هیتر را خنک نکند خاموش نمی‌شود.