هیتر پی اف ۱۱۰۰۰۰ کیلو کالری

تماس بگیرید

یکی از بهترین وسیله ها برای گرمایش گلخانه ها و مرغداری ها و سالن های پرورش قارچ خوراکی همچنین فضاهای صنعتی و ورزشی بخاری صنعتی پی اف 110.000 می باشد . این دستگاه با وجود قیمت بسیار مناسب دارای کارای ایده آل بوده و استفاده از آن بسیار آسان و ایمن می باشد . هیتر گرمایشی پی اف در دو نوع گازی و گازوئیلی و یا دوگانه سوز تولید و عرضه میگردد کوره این گرما ساز از جنس فولاد نسوز و یا استیل خالص ( نگیر )  سه میلی متر بوده و دارای دو پاس حرارتی می باشد . از ویژگی های ایده آل پی اف می توان به کنترل اتوماتیک دمای محیط ، قیمت ارزان ، کارای بالا و وزن سبک آن اشاره کرد . جنس بدنه این گرما ساز از گالوانیزه گرم ( ضد زنگ ) بوده که با یک لایه رنگ کوره ای  در ۲۰۰ درجه سانتی گراد بر روی بدنه پوشیده شده است . کلی عمليات هیتر پی اف بطور اتوماتيک انجام می گيرد به طوری که دمای مورد نظر وارد شده در تابلو کنترل دستگاه در کمترین زمان ممکن سیستم گرمای هیتر دمای محیط را به صورت کاملا اتوماتیک طبق دمای وارد شده درتابلو تنظیم می کند . بعد از اینکه دما سالن به میزان دمای وارد شده در تابلو کنترل رسید باشد . مشعل دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود . ولی فن ها همچنان کار میکنند تا کوره هیتر کاملا خنک گردند و در آخر فن های دستگاه نیز به صورت خودکار خاموش میگردد  . مشعل دستگاه پی اف 110.000 از نوع مشعل های تولیدی ایران رادیاتور بوده که داری مهر استاندراد ملی ایران و برچسب مصرف انرژی A می باشد . این گرما ساز داری چهار لایه ایمنی متشکل از فیوز rtp ، فیوز مشعل ، سوپاپ اطمینان و ترموستات جهت تامین ایمنی هرچه بیشتر در هیتر تعبیه شده است . فن های نصب شده بر روی هیتر 220000 از نوع فن های اکسیال 74 در 74 میباشد که قدرت هوادهی  بسیار بالایی برخوردارند .


توضیحات

کوره هوای گرم و هیتر گرماساز پی اف 110.000 کیلوکالری
کوره هوای گرم و هیتر گرماساز پی اف ۱۱۰٫۰۰۰ کیلوکالری

بخاری گلخانه و بخاری مرغداری : گرماساز پی اف ساخت گروه صنعتی اسکندری دارای دو سال گارانتی شامل تمام قطعات همچنین ده سال خدمات پس از فروش می باشد . کوره هوای گرم پی اف ۱۱۰٫۰۰۰ توانای تنظیم اتوماتیک دمای محل مورد نظر را روی درجه دلخواه داشته و مجهز به تابلو برق تمام اتوماتیک می باشد.فن و مشعل این دستگاه دارای مهر استاندارد ملی ایران بوده و دارای ایمنی بسیار بالا می باشد.شاسی های بیرونی آلومینیومی ، بدنه گالوانیزه با پوشش رنگ کوره ای ، سوپاپ انفجار و مونتاژ با استفاده از جوش های میگ مگ گازی با استفاده از جوش دی اکسید کربن از دیگر ویژگی های این گرماساز می باشد. هیتر PF 110.000 مدل کوچک تر از هیتر PF 110.000 می باشد که دارای یک فن ۷۴ در ۷۴ پر قدرت می باشد . فرایند گرمایش محیط در این بخاری صنعتی به صورت کاملا اتوماتیک صورت میگیرد . در این هیتر صنعتی بعد از تنظیم دمای دلخواه توسط کاربر هیتر تنظیم شده و در صورتی که دمای محیط پایین بیاید ابتدا مشعل روشن شده و کوره گرم میشود و بعد از آن فن شروع به کار کرده و گرما را در محیط پخش می نماید.چنانچه دمای محیط بالا رفت هیتر به صورت اتوماتیک خاموش شده تا محیط بیش از اندازه گرم نگردد. کوره هوای گرم و بخاری هیتر حراراتی تولید شده توسط گروه صنعتی اسکندری دارای تابلو فرمان بهینه سازی شده پیشرفته است که با داشتن چند ردیف کوئل با زوایای مناسب و محاسبه شده، موجب کاهش اتلاف انرژی بسیار چشمگیر شده است. در نتیجه این محاسبات مهندسی شده، میزان مصرف سوخت هیتر کوره هوای گرم به طور بسیار قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. در هیترها، گرمای مشعل چندین بار از مقابل فن هیتر عبور می‌کند و تمام گرمای حاصل از احتراق سوخت هیتر (که می‌تواند هیتر گازی، هیتر گازوئیلی، یا هیتر دوگانه سوز باشد) به طور کامل وارد محیط مورد مصرف می‌شود. طراحی هیترها به گونه‌ایست که از اتلاف انرژی سوخت گاز و یا گازوئیل جلوگیری می‌گردد. در واقع در هیتر کوره هوای گرم تولیدشده، تمام گرمای حاصل از احتراق سوخت گاز و یا گازوئیل به صورت مطبوع و بدون هیچ‌گونه آلودگی محیطی (گازهای دی اکسید کربن و مونو اکسید کربن) وارد محیط مورد استفاده (سالن، کارگاه، کارخانه و…) می‌شود . مشعل‌های هیترهای گروه صنعتی اسکندری دارای برچسب انرژی A، بسیار کم مصرف و دارای میزان مصرف برق بسیار اندکی هستند.

» مشخصات فنی کوره هوای گرم و هیتر گرماساز پی اف ۱۱۰٫۰۰۰ کیلو کالری

قدرت حرارتی

۹۰/۰۰۰ کیلو کالری در ساعت

قدرت هوادهی

۹/۰۰۰ متر مکعب در ساعت

نوع مشعل

مشعل ایران رادیاتور با مهراستاندارد ملی ایران

نوع فن

۱ عدد فن ۷۴*۷۴ با مهر استاندراد ملی ایران برچسب انرژی درجه ای

جنس بدنه

گالوانیزه ضد زنگ با پوشش رنگ کوره ای مقاوم در برابر رطوبت – حرارت

ملزومات تابلو برق

شامل دو عدد فیوز، دو عدد کنداکتور ،۲ عددترموستات و سایر ملزومات کامل

ترموستات محیطی

ترموستات محیطی شرکت تکبان با مهر استاندارد ملی ایران

تابلو برق دستگاه

تمام اتوماتیک

جنس کوره

فولاد نسوز۳ میل

قطر کوره

۴۰ سانتی متر

طول کوره

۱۰۰ سانتی متر

دور کوره

۱۲۵ سانتی متر

تعداد کوئل

۱۲ عدد

تعداد رادیاتور

۱ عدد

نوع جوشکاری

جوش گازی میگ-مگ با گاز سی او دو و آرگون

وزن دستگاه

۱۵۰ کیلوگرم

ابعاد دستگاه

۱۱۰* ارتفاع ۹۵ سانت عرض ۱۵۰ طول

وضعیت

خوابيده

نوع شاسی داخلی

شاسی های داخلی از پروفیل آلیاژی ِ۲*۲

نوع شاسی بیرونی

آلومینیوم خالص

نوع سوخت

گازی ، یا گازوئیلی ، یا دو گانه سوز، بنا به انتخاب مشتری

مدت زمات گارانتی

دو سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش قطعات شامل گارانتی تمام قطعات

نحوه شستشو

هیتر های گازوییلی به نا به سفارش مشتری کلا قابل شستشو ساخته می شود

خرید کوره هوای گرم و هیتر گرماساز پی اف ۱۱۰٫۰۰۰ کیلو کالری

برای خرید آنلاین کلیک کنید
برای خرید آنلاین کلیک کنید

توجه : برای خرید این محصولات به ۳ روش زیر میتوانید اقدام نمائید:

۱- تماس با واحد فروش کارخانه ، کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و خرید، برای این کار میتوانید از بخش تماس با ما اقدام نمائید.خرید آنلاین

۲- خرید آنلاین دستگاه و استفاده از تخفیفات ویژه (ارسال سریعتر و اتوماتیک محصول از کارخانه سازنده) ، برای این کار روی دکمه خرید آنلاین کلیک نمائید.

۳- ارسال نام دستگاه به سامانه ۱۰۰۰۹۰۰۰۹۰ به صورت پیامکی ، در این صورت کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

چگونه به گروه صنعتی اسکندری اعتماد کنم ؟

نماد اعتماد
نماد اعتماد

» گروه صنعتی اسکندری دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت است

» گروه صنعتی اسکندری دارای لوگوی رسمی تائید صلاحیت و هویت صاحب کسب از وزارت فرهنگ و ارشاد است

» همه پرداخت‌های اینترنتی شما توسط در گاه بسیار امن تایید شده پلیس فتا صورت می‌گیرد

» گروه صنعتی اسکندری ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی به همه کالاهای ارسالی دارد

مصرف سوخت هیتر
مصرف سوخت هیتر

» مصرف سوخت هیتر پی اف

هیتر پی اف ۱۱۰٫۰۰۰ ساخت گروه صنعتی اسکندری به صورت کاملا اتوماتیک می باشد . مصرف بهینه سوخت در مدل های گازی ، گازوئیلی و دوگانه سوز به صورت کاملا استاندارد رعایت گردیده است . قطعات از بهترین های نوع خود انتخاب گردیده و سعی گردیده است یک محصول بی نقص با استاندارد های روز تحویل مشتری گردد . دو سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش قطعات شامل گارانتی تمام قطعات می باشد.

بدنه هیتر پی اف
بدنه هیتر پی اف

» جنس بدنه و شاسی هیتر

بدنه این هیتر مناسب برای سالن های مرطوب گلخانه ای و محیط مرغداری.می باشد . و در مقابل آب و رطوبت کاملا مقاوم است. جنس بدنه از گالوانیزه گرم ضد زنگ که بر روی آن یک لایه رنگ کوره ای ضد خش کشیده شده است . بر روی جنس بدنه دستگاه یک لایه رنگ کوره ای در ۲۰۰ درجه سانتی گراد بر روی بدنه پوشیده شده است که استحکام دستگاه را تا حدودی بیشتر کرده و علاوه بر این رنگ کوره ای خود ضد خش میباشد که یک لایه ضد خش نیز به دستگاه افزوده است. در کنار این ها جنس شاسی بیرونی دستگاه از الومنیوم خالص بوده و جنس شاسی داخلی از جنس فولاد خالص بوده که بسیار مستحکم و مقاوم میباشد.

فن هیتر پی اف
فن هیتر پی اف

» فن هیتر گرماساز

فن های هیتر پی اف ۲۲۰ از نوع فن های های شرکت دمنده می باشد فن های دهمنده علاوه بر داشتن استاندارد ملی دارای نشان استاندارد سی ای اروپا نیز میباشند همچنین دارای مقاومت بسیار بالای در برابر حرارت بوده همچنین رطوبت گلخانه و مرغداری آسیبی به فن های این کوره هوای گرم کم مصرف وارد نمی نماید . با استفاده از پروانه های شش پر از جنس پلی آمید با قطر ۶۰ سانتی متر قدرت هوادهی هیتر تا ۱۵۰۰۰ متر مکعب بر ساعت خواهد رسید.

کوره هیتر پی اف
کوره هیتر پی اف

» کوره هیرت پی اف

جنس کوره هیتر پی اف به صورت پیشفرز فولاد نسوز بود اما به سفارس مشتر میتوان به جنس استیل خاص ( نگیر ) نیز تولید گردد . نکته مهم این که اکثر هیتر های ساخت شده در ایران از جنس فولاد معمولی میباشد . که با هر بار شروع به کار مشعل هیتر، یک لایۀ بسیار نازک از جدارۀ داخلی کوره هیتر اکسید می‌شود و به مرور زمان از بین می‌رود. این امر باعث می‌شود در کمتر از یک سال کوره هیتر روز به روز نازک‌‎تر شده و در نهایت امر سوراخ می‌شود . اما گروه صنعتی اسکندری با استفاده از جنس فولاد نسوز کاملاً از اکسیده شدن کوره جلوگیری کرده است و شما میتوانید به راحتی تا سالیان سال از این هیتر با بالاترین راندمان حرارتی استفاده نمایید.

ایمنی پی اف 220
ایمنی پی اف ۲۲۰

» ایمنی هیتر پی اف ۲۲۰٫۰۰۰

هیتر پی اف ۲۲۰٫۰۰۰ از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار است و هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد . چرا که این گرما ساز از چهار لایه ایمنی تشکیل شده است . که امکان خطا را به کمترین میزان خود میرساند، لایه اول ایمنی فیوز مشعل میباشد که اصطلاحاً فیوز کم آمپر نیز گفته میشود کارکرد این فیوص یه این صورت است که در صورت نوسان بر هیتر را کاملاً خاموش مینماید . لایه دوم ایمنی به این صورت است که چنانچه لایه اول یعنی فیوز مشعل کار نکرد یک فیوز دیگر به نام فیوز ترمینال RTP یا فیوز یکبار مصرف در این محصول وجود دارد که دستگاه را کاملاً خاموش مینماید و حتی در صورتی که هر دو لایه عمل ننمود ترموستات ایمنی دستگاه در لایه سوم ایمنی قرار دارد که در دمای ۳۰۰ درجه (دمای کوره) به صورت کاملاً خودکار هیتر را خاموش مینماید و چنانچه هیچ یک از این موارد کار نکرد در کوره هیتر سوپاپ اطمینان تعبیه شده است که میتوان به جرات گفت خطر را به کمترین میزان خود رسانده و امکان هرگونه انفجار و آتش سوزی را نیز به صفر میرساند.

سوپاپ اطمینان هیرت پی اف
سوپاپ اطمینان هیرت پی اف

» سوپاپ اطمینان هیتر پی اف ۲۲۰٫۰۰۰

سوپاپ اطمینان شیری است که مانع از ازدیاد فشار در تجهیزات گرمایشی و حفظ ایمنی دستگاه می باشد . با افزایش فشار کار سیستم بیش از حد تعیین شده، سوپاپ اطمینان با تخلیه حجمی از سیال به خارج از سیستم موجب تثبیت فشار می گردد. مهم است که شیر های اطمینان تحت هر شرایطی، وظیفه خود را انجام دهند و مانع از ازدیاد فشار سیستم شوند. در هر جایی که احتمال افزایش فشار بیش از حداکثر مجاز سیستم وجود داشته باشد، باید از شیر اطمینان استفاده کرد. در سیستم های بخار، شیر اطمینان سوپاپ اطمینان معمولا در روی دیگ بخار و تجهیزاتی مانند خروجی فشار شکن ها نصب می شود . گروه صنعتی اسکندری حفظ ایمنی هیتر پی اف ۲۲۰٫۰۰۰ آن را مجهز به سوپاپ اطمینان کرده است.

فیلم معرفی کوره هوای گرم و هیتر گرماساز پی اف ۱۱۰٫۰۰۰ کیلو کالری