هیتر سوپر پی اف

تماس بگیرید

گرماساز سوپر pf EIG طبق استاندارد های طرح اسپانیایی طراحی شده است ،سوپر پی اف قادر به تولید حرارتی با راندمان 85 درصد بوده و گزینه مناسبی برای استفاده در سالن های پرورش قارچ ، مرغداری و گلخانه می باشد.


قیمت هیتر سوپر پی اف گازی  : 7000000 تومان

قیمت هیتر سوپر پی اف دوگانه سوز : 8000000 تومان


دسته: , برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

توضیحات

هیتر گلخانه و مرغداری سوپر پی اف

هیتر گلخانه و مرغداری
هیتر گلخانه و مرغداری

هیتر گلخانه و  بخاری مرغداری : سوپر پی اف برای تامین گرمایش انواع مرغداری و سالن های پرورش طیور ، انواع گلخانه ، سالن پروش قارچ خاراکی و همچنین انواع کارگاه و کارخانه های صنعتی گزینه مناسبی میباشد . سوپر پی اف از قدرت حرارتی بسیار بالای برخوردار بوده و فوق العاده کم مصرف می باشد.  جنس کوره این هیتر از استیل خالص ( نگیر ) ساخته شده و علاوه بر کوره دارای چهار مبدل حراراتی بسیار پر قدرت میباشد که تمام گرمای تولید شده توسط مشعل را استحصال کرده و وارد سالن می نماید. این محصول از دو فن هفت پر مخصوص از نوع فن های ایلیکا که  برای قرار گیری در هیتر های صنعتی به کار میرود بهره برده است، ضریب سیستم ایمنی این بخاری فن دار بسیار بالا بوده و جهت استفاده در مکان های عمومی بسیار مناسب میباشد بدنه از جنس استیل براق همچنین کوره نیز از جنس کرم نیکل نسوز می باشد. بدنه بخاری صنعتی سوپر پی اف دو جداره بوده و در بین این دو جداره لایه ای از پشم سنگ نسوز قرار گرفته است تا هیتر به خوبی عایق گردد. بر روی جداره بیرونی نیز یک لایه رنگ کوره ای ضد خش کشیده شده است. همچنین بهره بری از تابلو برق تمام اتوماتیک ، امکان نصب مشعل های گازی و گازوئیلی و دوگانه سوز از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد . هیتر سوپر پی اف دارای قدرت هوادهی بسیار بالای بوده و دارای سیستم ایزولاسیون و عایق بندی بسیار قوی می باشد .

» مشخصات فنی هیتر سوپر پی اف

قدرت حرارتی ۲۳۰٫۰۰۰ کیلو کالری ساعت
قدرت هوا دهی ۲۳۰۰۰ مترمکعب در ساعت
وزن تقریبی ۶۰۰کیلو گرم
ابعاد ارتفاع ۲۴۰ سانتی متر ، عرض ۸۵ سانتی متر ، طول ۲۱۰ سانتی متر(نوع چرخ دار)
نوع مشعل سه تا پنج ایران رادیاتور و یا گرم ایران با مهر استاندارد ملی ایران
نوع سوخت گازی ، گازوئیلی و یا دو گانه سوز بنا به انتخاب مشتری
نوع فن دمنده با مهر استاندارد ملی ایران و استاندارد سی ای اروپا
جنس کوره کرم نیکل غیر مغناطیسی نسوز
جنس بیرونی گالوانیزه با پوشش رنگ کوره ای از نوع ضد خش
جنس بدنه داخلی شش رنگ کوره ای از نوع ضد خش جنس بدنه داخلی:
جنس شاسی های داخلی فولادی
جنس شاسی های بیرونی آلومینیوم خالص با پوشش رنگ پودری
جنس عایق پشم سنگ نسوز با دانسیته بالا
تعداد پاس سوپر سه پاس کامل
راندمان واقعی بیش از ۹۰درصد
تعداد کوئل ۴۸ عدد
تعداد یونیت هیتر ۶ عدد
نوع تابلو برق اتوماتیک
جنس تابلو برق طرح ریتال با پوشش رنگ پودری
جنس قطعات تابلو برق کلا استاندارد
تعداد ترمستات سه عدد
تعداد فیوز دو عدد
مدت زمان گارانتی دو سال شامل تمام قطعات

خرید هیتر سوپر پی اف

برای خرید آنلاین کلیک کنید
برای خرید آنلاین کلیک کنید

توجه : برای خرید این محصولات به ۳ روش زیر میتوانید اقدام نمائید:

۱- تماس با واحد فروش کارخانه ، کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و خرید، برای این کار میتوانید از بخش تماس با ما اقدام نمائید.خرید آنلاین

۲- خرید آنلاین دستگاه و استفاده از تخفیفات ویژه (ارسال سریعتر و اتوماتیک محصول از کارخانه سازنده) ، برای این کار روی دکمه خرید آنلاین کلیک نمائید.

۳- ارسال نام دستگاه را به سامانه ۱۰۰۰۹۰۰۰۹۰ به صورت پیامکی ، در این صورت کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

چگونه به گروه صنعتی اسکندری اعتماد کنم ؟

نماد اعتماد
نماد اعتماد

» گروه صنعتی اسکندری دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت است

» گروه صنعتی اسکندری دارای لوگوی رسمی تائید صلاحیت و هویت صاحب کسب از وزارت فرهنگ و ارشاد است

» همه پرداخت‌های اینترنتی شما توسط در گاه بسیار امن تایید شده پلیس فتا صورت می‌گیرد

» گروه صنعتی اسکندری ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی به همه کالاهای ارسالی دارد

» طراحی هیتر

در این گرماساز قسمتی از بدنه بیرونی دستگاه و قسمتی از بدنه داخلی هیتر به صورت پیچ و مهره ای طراحی و تولید شده است قابلیت باز و بسته شدن بدنه بیرونی این امکان را به شما میدهد تا در گلخانه ها و یا مرغداری ها هر زمان که نیاز بود اقدام به ضد عفونی کردن کامل بخاری نموده و دستگاه را کاملا شستشو نمایید و امکان آلودگی را به صفر برسانید اما پیچ و مهره ای شدن بدنه داخلی کوره هوای گرم نیز برای شما این امکان را فراهم می نماید تا هر چند سال یک بار و یا هر زمان که نیاز بود اقدام به باز کردن سیکل داخلی هیتر را باز نموده و یونیت هیتر های دستگاه ( لوله های داخل دستگاه ) و خود کوره را کاملا شستشو داده و تمیز کاری نماید این امر باعث قابل توجه عمر مفید دستگاه شده و رضایت مشتری را به همراه دارد.


» فن های هیتر سوپر پی اف

سوپر پی اف داری دوعدد فن ۷۴*۷۴ سانتی ایلکای هفت پر مخصوص به شکل هندس خاص ساخت و تولید شرکت دمنده میباشد . جنس پروانه ها فن ها از فلز بوده علاوه بر داشتن استاندارد ملی دارای نشان استاندارد سی ای اروپا نیز میباشند همچنین دارای مقاومت بسیار بالای در برابر حرارت بوده همچنین رطوبت گلخانه و مرغداری آسیبی به فن های این کوره هوای گرم کم مصرف وارد نمی نماید و دارای برچسب انرژی در سطح A می باشد . از دیگر ویژگی های محصر به فرد این فن ها میتوان به نحوه قرار گرفتن موتور این فن ها اشاره کرد . در تمامی فن های آکسیال موتور پشت پروانه قرار میگیرد و وظیفه چرخش فن را بر عهده دارد ولی در این فن که مخصوص استفاده در هیتر های حرارتی و گرماساز طراحی شده موتور در جلوی فن قرار گرفته است تا ابتدا فن موتور خود را خنک کند و آسیبی به سیستم موتور فن در دماهای بالای که هیتر معمولا در آنها کار می کند نرسد


» جنس بدنه و شاسی هیتر سوپر پی اف

بدنه سوپر پی اف دو جداره میباشد . جداری داخلی از پشم سنگ نسوز بوده و جداری دوم از ورق گالوانیزه گرم ضد زنگ میباشد.  که موجب عدم خش خوردن و یا زنگ زدگی بدنه دستگاه می گردد . در صد عایق کاری این هیتر به حدی است که در شرایطی که دستگاه در حال کارکردن میباشد میتوانید بدنه دستگاه را لمس کنید و هیچ گرمایی را احساس نکنید! جنس شاسی هیتر از پروفیل سنگین ۳*۳ که موجب افزایش استحکام چهارچوب دستگاه جهت جلوگیری از آسیب دیدن در حین حمل و نقل گردیده و همچنین شاسی داری چرخ های برای سهولت در جابجایی دستگاه به محیط های مورد نظر می باشد.


» جوشکاری هیتر سوپر پی اف

جوشکاری هیتر های ساخت گروه صنعتی اسکندری به ویژه هیتر سوپر پی اف بصورت میگ مگ و حضور گاز دی اکسید کربن و آرگون صورت میگیرد . امروزه و با توجه به پیشرفته شدن تجهیزات و صنایع ، از تکنولوژیهای مدرن در صنعت جوشکاری استفاده می‌شود یکی از این فرآیندها استفاده از گاز در فرآیند جوشکاری است. درصورتی که از ورود گازهای موجود در هوا یعنی اکسیژن و نیتروژن به منطقه جوش پیشگیری کنیم جوش از خواص شیمیایی و فیزیکی بهتری برخوردار خواهد بود. و در نتیجه شما یک لایه جوش یک دست و بدون درز خواهید داشت و تا سالهای سال محل جوشکاری سالم و بدون آسیب وجود خواهد داشت از این نوع جوشکاری معمولا در سکوهای نفتی و تجهیزات گاز فشرده استفاده میگردد.


» جلو گیر از گاز های مخرب

با تست های انجام شده بر روی هیتر سوپر پی اف هیچ وجه غلظت گازهای گلخانه و یا مرغداری را تغییر نداده و گاز های مخرب را همانند بسیار از جت هیتر های دودکش دار و یا بدون دود کش به سالن منتقل نمی نمایند.


» قابلیت شستشو هیتر

هیتر های سوپر پی اف قابلیت باز و بسته شدن قابلیت شتشوی سیستم های داخلی را هم دارا میباشد به این ترتیب که کل بدنه هیتر به صورت ساندویچ پنل طراحی گردیده است با استفاده از دو عدد پیچ مخصوص که برای همین کار طراحی شده است و فقط با باز کردن همین دو پیچ بدنه بیرونی از دستگاه جداشده و کنار گذاشته میشود بعد از آن با باز کردن چهار پیچ دیگر همانند یک دیگ بخار کلیه لوله ها و کوره هیتر در دسترس شما قرار دارد و شما میتوانید در کمتر از نیم ساعت هیتر را نظافت کرده و دوباره ببنیدید. این ویژگی که در اکثر هیتر های ایرانی وجود ندراد موجب آن می گردد تا عمر مفید هیتر افزایش یابد . باید به خاطر داشت که رسوبات سخت جزئی از ساختار فرایند احتراق میباشد و اگر هیتر شما گازی باشد رسوباتی مانند رسوبات سماور و اگر گازوئیلی باشد دوده به مرور زمان لوله ها و مبدل ها و کوره هیتر را پر خواهد کرد و اگر هیتر شما قابل شستشو نباشد و امکان دسترسی راحت و باز و بسته کردن بدنه داخلی و خارجی آن وجود نداشته باشد شما مجبور خواهید بود هیتر خود را تعویز نماید.

فیلم معرفی هیتر گلخانه سوپر پی اف