هیتر سوپر آرارات

تماس بگیرید

هیتر سوپر آرارات نسخه بروز شده گرماساز آرارات می باشد ، کوره هوای گرم این هیتر از استیل خالص نگیر غیر مغناطیسی بوده و جنس پاس های حرارتی لوله های رادیاتور آتشخوار تولید میگردد و تمامی قسمت های دستگاه با استفاده از جوش co2 و آرگون تولید میگردد.


توضیحات

هیتر گلخانه و مرغداری سوپر آرارات

هیتر گلخانه و مرغداری

ﮐﻮره ﻫﻮای ﮔﺮم ﺳﺎﺧﺖ گروه صنعتی اسکندری طرح اسپانیای ﻗﺎدر اﺳﺖ ﺑﺎ راﻧﺪﻣﺎن ﺑﺎﻻی ٪۸۵ و ﮐﺎﻫﺶ ﻣﺼﺮف ﺳﻮﺧﺖ رﻗﺎﺑﺖ ﭼﺸﻤﮕﯿﺮی ﺑﺎ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻫﺎی ﻣﻮﺟﻮد در بازار ایران داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ. اﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ دارای دو ﻓﻦ پر قدرت دمنده ، ﺗﺮﻣﻮﺳﺘﺎت دمای سالن ، تابلو برق طرح ریتال آلمان ، بدنه دو جداره گالوانیزه گرم ضد زنگ ، چهار لایه امنیتی ، سوپاپ اطمینان ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻫﻮای ﮔﺮم را ﺑﺎ دﻣﺎی ﻻزم در ﻃﻮل ﺳﺎﻟﻦ ﺗﻮزﯾﻊ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ . ﻫﻮای ورودی و ﺧﺮوﺟﯽ ﻫﯿﺘﺮ از ﺑﯿﺮون ﺳﺎﻟﻦ ﺗﻬﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد و ﻗﺎﺑﻞ ﻧﺼﺐ ﺑﺮ روی ﭘﻨﺠﺮه نیز ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ . این گرماساز طبق استاندارد های روز دنیا طراحی و ساخت شده و گزینه مناسبی برای استفاده در مرغداری های و گلخانه های می باشد ، همچنین کوره هوای گروه صنعتی EIG دارای ۲۴ ماه گارانتی بی قید و شرط و  ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز میباشد.

» مشخصات فنی سوپر آرارات

خرید هیتر سوپر آرارات

برای خرید آنلاین کلیک کنید
برای خرید آنلاین کلیک کنید

توجه : برای خرید این محصولات به ۳ روش زیر میتوانید اقدام نمائید:

۱- تماس با واحد فروش کارخانه ، کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و خرید، برای این کار میتوانید از بخش تماس با ما اقدام نمائید.خرید آنلاین

۲- خرید آنلاین دستگاه و استفاده از تخفیفات ویژه (ارسال سریعتر و اتوماتیک محصول از کارخانه سازنده) ، برای این کار روی دکمه خرید آنلاین کلیک نمائید.

۳- ارسال نام دستگاه به سامانه ۱۰۰۰۹۰۰۰۹۰ به صورت پیامکی ، در این صورت کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

چگونه به گروه صنعتی اسکندری اعتماد کنم ؟

نماد اعتماد
نماد اعتماد

» گروه صنعتی اسکندری دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت است

» گروه صنعتی اسکندری دارای لوگوی رسمی تائید صلاحیت و هویت صاحب کسب از وزارت فرهنگ و ارشاد است

» همه پرداخت‌های اینترنتی شما توسط در گاه بسیار امن تایید شده پلیس فتا صورت می‌گیرد

» گروه صنعتی اسکندری ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی به همه کالاهای ارسالی دارد

بدنه هیتر

تمامی قسمت های بدنه این هیتر دو جداره میباشد ، که هم جداره اول و هم جداره دوم از ورق گالوانیزه گرم ضد زنگ بوده و وسط این دوجداره از عایق پشم سنگ نسوز پرشده است ، همچنین جداره خارجی نیز با استفاده از رنگ کوره ای ضد خش کاور شده است ، شدت عایق کاری به اندازه ای است که در شرایطی که دستگاه بیش از ده ساعت در حال کارکردن بوده شما میتوانید صورت خود را به بدنه دستگاه بزنید و هیچ گرمایی را احساس نکنید! ، هیتر  SUPER ARARAT EIG به نحوی طراحی شده است که جای هیچ گونه اتلاف انرژی وجود ندارد.

قابلیت شستشو

از ویژگی های مهم سوپر آرارات می توان به قابلیت شستشو تمامی قسمت های این گرماساز اشاره کرد ، به همین دلیل دو عدد پیچ مهر برای این قابلیت بر روی بدنه هیتر تعبیه شده است ، شما با باز کردن این دو پیچ می توانید بدنه بیرونی گرماساز را جداه کرده و به نظافت دستگاه به پردازید ، همچنین با باز کردن چهار پیچ دیگر می توانید دیگ حرارتی سوپر آرارات را نیز نظافت کنید ، هدف از ایجاد این قابلیت افزایش طول عمر قطعات ، و افزایش راندمان هیتر می باشد ، البته شایان ذکر است اکثر سازندگان هیتر موجود در ایران خریدار خود را از این ویژگی محروم می کنند . شما می توانید بدون هیچ گونه نگران از زنگ زدگی بدنه هیتر هر سه سال یک بار بخاری صنعتی خورد را پاک سازی کنید.

تابلو برق ریتال

ریتال آلمان بزرگترین سازنده تابلوهای برق در سطح دنیا است به طوری که به عنوان استاندارد تابلوهای برق به کار می رود . برای تضمین کیفیت و ایمنی هرچه بیشتر این دستگاه مجهز به تابلو برق طرح ریتال می باشد . این تابلو برق دارای سه عدد ترمستات و دو عدد فیوز ( یک بار مصرف ) و دو عدد کنداکتور و ترمینال های RTP و چراغ های خطر بوده و منطبق با استاندار های ایمنی دنیا طراحی گردیده است. بدنه تابلو برق هیتر سوپر آرارات از گالوانیزه با پوشش رنگ کوره ای پوشش داده شده است. تمام قطعات به کار رفت در این تابلو برق دارای مهر استاندارد ملی ایران می باشد.

فن های دمنده

فن های هیتر سوپر آرارات از نوع فن های ۷۴×۷۴ شرکت دمنده بوده علاوه بر داشتن استاندارد ملی دارای نشان استاندارد سی ای اروپا نیز میباشند ،این فن ها داری قدرت و مقاومت بالای در برابر حرارت تولیده از دیگ بخار دارند ، وظیفیه این فن های این است حرارت تولید شده را با قدرت بسیار بالا وارد سالن گلخانه و مرغداری کند . با استفاده از پروانه های شش پر از جنس پلی آمید با قطر ۶۰ سانتی متر قدرت هوادهی هیتر تا ۱۵۰۰۰ متر مکعب بر ساعت نیز خواهد رسید.

ایمنی چند لایه

هیتر سوپر آرارات از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار است و هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد . چرا که این گرما ساز از چهار لایه ایمنی تشکیل شده است . که امکان خطا را به کمترین میزان خود میرساند، لایه اول ایمنی فیوز مشعل میباشد که اصطلاحاً فیوز کم آمپر نیز گفته میشود کارکرد این فیوز یه این صورت است که در صورت نوسان بر هیتر را کاملاً خاموش مینماید . لایه دوم ایمنی به این صورت است که چنانچه لایه اول یعنی فیوز مشعل کار نکرد یک فیوز دیگر به نام فیوز ترمینال RTP یا فیوز یکبار مصرف در این محصول وجود دارد که دستگاه را کاملاً خاموش مینماید و حتی در صورتی که هر دو لایه عمل ننمود ترموستات ایمنی دستگاه در لایه سوم ایمنی قرار دارد که در دمای ۳۰۰ درجه (دمای کوره) به صورت کاملاً خودکار هیتر را خاموش مینماید و چنانچه هیچ یک از این موارد کار نکرد در کوره هیتر سوپاپ اطمینان تعبیه شده است که میتوان به جرات گفت خطر را به کمترین میزان خود رسانده و امکان هرگونه انفجار و آتش سوزی را نیز به صفر میرساند.

سوپاپ اطمینان

با وارد شدن فشاری بیش از حد تایسن شده به کوره هوای گرم سوپاپ اطمینان به صورت کاملا خودکار فشار موجود را تخلیه کرده ومیزان فاشره دیگ را به نرمال میرساند ، شیر اطمینان  جزو لایه آخر هیتر سوپر آرارات می باشد ، وظیفه اصلی این سیستم تامین ایمنی و جلو گیر از انفجار دیگ حراراتی گرماساز بوده و در تجیهیزات گرمایشی مانند هیتر ، آبگرم کن و … مورد استفاده قرار می یگیرد ، در بسیار موقه سوپاپ اطمینان معمولا در روی دیگ بخار و تجهیزاتی مانند خروجی فشار شکن ها نصب می شود . گروه صنعتی اسکندری برای افزایش و حفظ ایمنی هیتر سوپر آرارات آن را مجهز به سوپاپ اطمینان تمام اتوماتیک کرده است.

ویدیو معرفی هیتر سوپر آرارات