هیتر پی اف ۲۲۰۰۰۰ کیلو کالری

تماس بگیرید

هیتر پی اف 220.000 کیلو کالری ساخت گروه صنعتی اسکندری می باشد ، که داری راندامان بالایی بوده و مناسب برای اسفتاده در انواع گلخانه ها ، سالن های پرورش قارچ ، سالن های پرورش طیور ، سالن های صنعتی و ورزشی می باشد . از ویژگی های مهم پی اف 220 می توان به کنترل اتوماتیک دمای محیط ، قیمت ارزان ، کارای بالا و وزن سبک آن اشاره کرد . نوع سوخت مصرفی این محصول بسته به نوع مشعل آن به سه نوع گازی ، گازوئیلی و دوگانه سوز تقسیم میگردد . کوره یا دیگ حرارتی دستگاه با توجه به سفارش مشتری از جنس فولاد نسوز و یا استیل خالص ( نگیر ) تولید می ‌شود . مشعل دستگاه پی اف 220.000 از نوع مشعل های تولیدی ایران رادیاتور بوده که داری مهر استاندراد ملی ایران و برچسب مصرف انرژی A می باشد . گرماساز pf 220.000 از ایمنی بسیار بالا برخوردار است به نوعی که چهار لایه ایمنی متشکل از فیوز rtp ، فیوز مشعل ، سوپاپ اطمینان و ترموستات جهت تامین ایمنی هرچه بیشتر در هیتر تعبیه شده است . جنس بدنه این گرما ساز از گالوانیزه گرم ( ضد زنگ ) بوده که با یک لایه رنگ کوره ای پوشیده شده است . کار کرد هیتر پی اف کاملا اتوماتیک می باشد به این صورت که اپراتور فقط کافی است دمای مورد نظر خود را در تابلو کنترل دستگاه وارد نماید تا در کمترین زمان ممکن هیتر دمای محیط را به صورت کاملا اتوماتیک طبق دمای وارد شده درتابلو تنظیم نماید . بعد از اینکه دما سالن به میزان دمای وارد شد در تابلو کنترل رسید مشعل دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش شده ولی فن ها همچنان کار میکنند تا کوره و یونیت هیتر دستگاه کاملا خنک گردند و در آخر فن های دستگاه نیز به صورت خودکار خاموش میگردد .


توضیحات

هیتر گلخانه ، مرغداری پی اف ۲۲۰۰۰۰ کیلو کالری

کوره هوای گرم و هیتر گرماساز پی اف 220.000 کیلوکالری
کوره هوای گرم و هیتر گرماساز پی اف ۲۲۰٫۰۰۰ کیلوکالری

طراحی هیتر ۲۲۰۰۰۰ به گونه ‌ایست که از اتلاف انرژی جلوگیری می‌گردد. در واقع در هیتر کوره هوای گرم تولیدشده، تمام گرمای حاصل از احتراق سوخت گاز و یا گازوئیل به صورت مطبوع و بدون هیچ‌گونه آلودگی محیطی (گازهای دی اکسید کربن و مونو اکسید کربن) وارد محیط مورد استفاده (سالن، کارگاه، کارخانه و…) می‌شود. نحوه کارکرد بخاری صنعتی بدین گونه است که یک مشعل (ایران رادیاتور) به کوره دستگاه متصل است و هنگامی که مشعل روشن شود حرارت را به داخل کوره هدایت می کند . به منظور اینکه بتوانیم از بیشترین میزان حرارت ممکن استفاده کنیم،دو ردیف لوله رادیاتور به انتهای کوره به صورت رفت و برگشت متصل می شود که تعداد این لوله ها ۱۲ عدد می باشد . بدین ترتیب حرارت به صورت دو پاس رفت و برگشت (یک پاس در کوره و یک پاس در لوله ها رادیاتور) در گردش است . لذا حرارت از دست رفته از دودکش هیتر به کمترین میزان ممکن می رسد . از سایر ویژگی های این هیتر صنعتی می توان به سیستم وای پاس آن اشاره نمود. هیتر پی اف ۲۲۰٫۰۰۰ دارای یک سیستم وای پاس فوق العاده مفید است که میزان مصرف سوخت را به طرز محسوسی کاهش می دهد مکانیزم کارکرد این هیتر به گونه ای است که ابتدا گرما از طریق مشعل ( که می تواند گازی و یا گازوئیلی و یا دوگانه سوز باشد ) داخل یک کوره مجهز به سوپاپ اطمینان تزریق میگردد این گرما از جلوی یک فن بسیار قوی عبور کرده و گرمای آن از طریق بدنه کوره و به واسطه فن از طریق جریان هم رفتی وارد محیط گردیده و باعث گرمایش میگردد در حالت نرمال بایستی در سمت دیگر کوره اگزوز وجود داشته باشد و بخارات حاصل از احتراق و دی اکسید کربن از دستگاه خارج شود ولی در این دستگاه بر خلاف سایر هیتر های گرماساز ایرانی به جای اگزوز یک کلکتور ( یک استوانه دو سر بسته که تمام لوله های ورودی و خروجی به آن وصل می شوند ) فوق العاده پیش رفته قرار گرفته که باعث گردش ۳۶۰ درجه ای گرمای مشعل گردیده و الباقی گرمای مشعل را وارد دو رادیاتور مخصوص گردیده و مجددا پسماند حرارات از داخل ۱۲ عدد کوئل از جلوی فن عبور کرده و تمامی گرمای که مشعل تولید نموده است و حاصل سوخت بسیار گران قیمت میباشد وارد سالن گردیده و فقط و فقط دود و بخارات حاصل از احتراق از دستگاه خارج میگردد.

۱۸۰٫۰۰۰ تا ۲۳۰٫۰۰۰ کیلو کالری در هر ساعت قدرت حرارتی
سه تا پنج ایران رادیاتور یا گرم ایران با مهر استاندارد ملی ایران نوع مشعل
۲۰٫۰۰۰ متر مکعب در ساعت قدرت هوادهی
دو عد دفن ۷۴*۷۴ سانت دمنده با مهر استاندراد ملی ایران نوع فن
حدودا ۱۲۰۰وات میزان مصرف برق
بستگی به محیط میزان مصرف سوخت
۱۴ تا ۲۰ لیتر درساعت حداکثر مصرف سوخت
۱۶۰کیلو گرم وزن تقریبی
طول ۲۲۵ سانتی متر – عرض ۹۰ سانتی متر – ارتفاع ۱۱۰ سانتی متر ابعاد
۱۱۰ سانتی متر طول کوره
۴۵ سانتی متر قطر کوره
فولاد سه میل جنس کوره
فولادی جنس شاسی داخلی
آلومینیوم جنس شاسی بیرونی
ورق گالوانیزه با پوشش رنگ کوره ای جنس بدنه
دو سال مدت زمان گارانتی
۱۰ سال خدمات پس از فروش
طرح ریتال با پوشش رنگ پودری نوع تابلو برق
تمام اتوماتیک سیستم تابلو برق
فول اتوماتیک مکانیزم کارکرد دستگاه
۱۲ عدد در دو یونیت هیتر تعداد کوئل
دو پاس کامل تعداد پاس
۵۰ تا ۵۵ درصد راندمان واقعی
ارسال سریع برای سرتاسر ایران با کمترین هزینه حمل

خرید کوره هوای گرم و هیتر گرماساز پی اف PF 220.000

برای خرید آنلاین کلیک کنید
برای خرید آنلاین کلیک کنید

توجه : برای خرید این محصولات به ۳ روش زیر میتوانید اقدام نمائید:

۱- تماس با واحد فروش کارخانه ، کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و خرید، برای این کار میتوانید از بخش تماس با ما اقدام نمائید.خرید آنلاین

۲- خرید آنلاین دستگاه و استفاده از تخفیفات ویژه (ارسال سریعتر و اتوماتیک محصول از کارخانه سازنده) ، برای این کار روی دکمه خرید آنلاین کلیک نمائید.

۳- ارسال نام دستگاه به سامانه ۱۰۰۰۹۰۰۰۹۰ به صورت پیامکی ، در این صورت کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

چکونه به گروه صنعتی اسکندری اعتماد کنم ؟

نماد اعتماد
نماد اعتماد

» گروه صنعتی اسکندری دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت است

» گروه صنعتی اسکندری دارای لوگوی رسمی تائید صلاحیت و هویت صاحب کسب از وزارت فرهنگ و ارشاد است

» همه پرداخت‌های اینترنتی شما توسط در گاه بسیار امن تایید شده پلیس فتا صورت می‌گیرد

» گروه صنعتی اسکندری ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی به همه کالاهای ارسالی دارد

هیتر کوره آتشخوار
هیتر کوره آتشخوار

» کوره آتشخوار هیتر

این امر باعث افزایش راندمان و افزایش عمر مفید کوره هیتر و در نهایت کارایی خود دستگاه هیتر بخاری می‌شود. شایان ذکر است در اکثر دستگاه های هیتر سایر تولیدکنندگان، کوره دستگاه هیتر از فولاد معمولی تولید می‌شود و نتیجتاً با هر بار شروع به کار مشعل هیتر، یک لایۀ بسیار نازک از جدارۀ داخلی کوره هیتر اکسید می‌شود و به مرور زمان از بین می‌رود. این امر باعث می‌شود در کمتر از یک سال کوره هیتر روز به روز نازک‌‎تر شده و در نهایت امر سوراخ می‌شود. با این رخداد، گازهای حاصل از احتراق دستگاه هیتر وارد سالن می‌شود و ناخواسته خسارت و زیان قابل توجهی برای مشتری به بار می‌آورد. گروه صنعتی اسکندری با استفاده از سال‌ها تجربیات خود در تامین تجهیزات حرارتی و دستگاه های هیتر مشتریان محترم، در تولید هیترهای خود بنا به سفارش مشتریان محترم جنس کوره را از فولاد آتشخوار تعبیه می‌نماید، فولاد آتش خوار مقاومت فوق‌العاده بالایی در مقابل حرارت دارد و با حرارت دیدن به هیچ وجه اکسید نمی‌شود و ضخامت خود را به مرور زمان از دست نمی‌دهد.و در نتیجه سالهای سال برای دارند دستگاه با کیفیت قابل توجه کار میکند.

مشعل ایران رادیاتور
مشعل ایران رادیاتور

» مشعل شرکت ایران رادیاتور

ایران رادیاتور که می‌توان آن را یکی از شناخته شده ترین برندهای فعال در تولید تجهیزات گرمایشی مخصوصاً مشعل های هیترهای سالن مرغداری در بین ایرانیان دانست. از ویژگی‌های محصولات شرکت ایران رادیاتور می‌توان به کیفیت فنی خوب، قطعات ساخت آلمان و قیمت بالا این شرکت اشاره نمود. کارخانه شرکت ایران رادیاتور در حومه شهر رشت واقع شده و این شرکت با حضور فعال در نمایشگاه‌های مختلف تأسیسات در داخل و خارج و همچنین محصولات خود به کشورهای اروپایی نیز صادر کرده است. مشعل هیتر گرمایشی پی اف از مشعل‌های گران قیمت ایران رادیاتور بهره برده‌اند که این امکان را برای اپراتور فراهم می‌آورد که در صورت قطعی گاز بتواند در کمتر از ۵ دقیقه آن را به سوخت دیگری مانند گازوئیل تغییر دهد. کلیه مشعل‌های ساخت ایران رادیاتور دارای گواهینامه استاندارد ایران بوده و دارای برچسب مصرف انرژی A می‌باشد.

مشعل ایران رادیاتور
مشعل ایران رادیاتور
تبلو برق ریتال آلمان
تبلو برق ریتال آلمان

» تابلو برق طرح ریتال

تابلو برق این دستگاه طرح ریتال آلمان می باشد . این تابلو برق دارای شامل دو عدد فیوز، دو عدد کنداکتور ،۲ عددترموستات و چراغ های خطر بوده . کارکرد این فیوص یه این صورت است که در صورت نوسان بر هیتر را کاملاً خاموش مینماید البته این فیوض کمترین میزان نوسان برق را نیز تشخیص داده و یکی از بهترین فیوض ها در نوع خود میباشد. ترمینال RTP یا فیوض یکبار مصرف در این محصول وجود دارد که دستگاه را کاملاً خاموش مینماید و ترموستات ایمنی دستگاه که در دمای ۳۰۰ درجه (دمای کوره) به صورت کاملاً خودکار هیتر را خاموش مینماید. همچنین به دلیل اتوماتیک بودن اجزای این تابلو فن های هیتر با استفاده از ترموستات کنترل فن، کارکرد خود را به صورت خودکار تا پایین آمدن دما ادامه می‌دهد . بدنه تابلو برق هیتر نیز با پوشش رنگ کوره ای پوشش داده شده است . تمام تجهیزات تابلو برق دارای مهر استاندارد ملی ایران می باشد.

ایمنی هیتر پی اف
ایمنی هیتر پی اف

» ایمنی هیتر پی اف

هیتر پی اف ۲۲۰٫۰۰۰ ساخت گروه صنعتی اسکندری یکی از ایمن ترین هیتر های موجود در بازار می باشد . ایمنی این گرما ساز از چهار لایه تشکیل شده است . به این صورت که کوچکترین نوسان برق بالاتر از ۲ آمپر وارد مدار الکترونیکی دستگاه شود فیوز های ایمنی هیتر را خاموش کرده و از ایجاد هر نوع حادثه جلوگیری می نمایند . اما در صورتی که فیوز ها به هر دلیلی عمل نکند و از کار بیفتد ترمینال های حساس RTP در مدار دستگاه قرار دارد که باز با قطع کردن برق در زمان عمل نکردن فیوز دستگاه را خاموش می نمایند. در صورتی که فیوز عمل نکند! و ترمینال ها هم عمل نکنند!! ( جای هیچ نگرانی نیست! ) یک ترموستات ایمنی بسیار حساس در دستگاه قرار دارد که به محض اینکه درجه حرارت کوره از یک دمای خاص بالاتر برود دستگاه را بصورت خودکار غیر فعال کرده و خاموش می نماید. اما در صورتی که فیوز هم عمل نکند ! RTP نیز نکرده و ترمستات ایمنی هم عمل نکند! باز در لایه چهارم یک سوپاپ اطمینان وجود دارد که در شرایط اضطراری باز شده و گرمای اضافه را تخلیه می نماید و جلوی هر نوع خطر احتمالی را میگیرد تا شما با خیالی آسوده از این گرماساز بهره مند گردید

فن ها هیتر پی اف 200000
فن ها هیتر پی اف ۲۰۰۰۰۰

» فن های دمند هیتر

این گرما ساز دارای دو فن قدرت مند آکسیال استاندارد در ابعاد ۷۴*۷۴ سانتی متر ساخت شرکت دمنده میباشد.  قدرت هوادهی این فن متناسب با قدرت گرمایشی هیتر میباشد و توانای انتقال حرارت و گرما تا چندین متر دور تر از هیتر را دارا میباشد . . فن های نصب شده بر روی این گرماساز دارای مهر استاندارد ملی ایران بوده و از برچسب انرژی در سطح A بهره برده است. با استفاده از پروانه های شش پر از جنس پلی آمید با قطر ۶۰ سانتی متر قدرت هوادهی هیتر تا ۱۵۰۰۰ متر مکعب بر ساعت خواهد رسید.

فن دمنده هیتر پی اف
فن دمنده هیتر پی اف

» بدنه هیتر پی اف

بدنه این هیتر مناسب برای سالن های مرطوب گلخانه ای و محیط مرغداری می باشد. جنس بدنه از گالوانیزه گرم ضد زنگ می باشد که بر روی آن یک لایه رنگ کوره ای ضد خش کشیده شده است . بر روی جنس خاص بدنه یک لایه رنگ کوره ای در ۲۰۰ درجه سانتی گراد بر روی بدنه پوشیده شده است که استحکام دستگاه را تا حدودی بیشتر کرده و علاوه بر این رنگ کوره ای خود ضد خش میباشد که یک لایه ضد خش نیز به دستگاه افزوده است. در کنار این ها جنس شاسی بیرونی دستگاه از الومنیوم خالص بوده و جنس شاسی داخلی از جنس فولاد خالص بوده که بسیار مستحکم و مقاوم میباشد.

بدنه هیتر
بدنه هیتر
بدنه هیتر پی اف
بدنه هیتر پی اف

فیلم معرفی هیتر گرماساز پی اف PF 220000