هیتر گرمایشی مدل ۲۵۰ انرژی

تماس بگیرید

هیتر گازوئیلی و نفتی 250 انرژی از جمله بخاری های محبوب در بین گرماساز های ساخت ایران میباشد که میتوانید با استفاده از این هیتر به راحتی سالن های مرغداری و سالن های پرورش طیور را گرماسازی نمایید. در صورتی که این هیتر را به عنوان گرماساز خودانتخاب کرده اید میتوانید برای راه اندازی آن از دو نوع سوخت گازوئیل و نفت استفاده نمایید که به اختیار خود کاربر میباشد. در زیر اطلاعات کاملتری در مورد این هیتر در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که توصیه میکنیم حتماً مطالعه فرمایید.


توضیحات

هیتر نفتی گازوئیلی مدل ۲۵۰ :

بخاری ۲۵۰ انرژی از جمله بهترین بخاری های کارگاهی محسوب میگردد که با عنوان بخاری کارگاهی ارائه میگردد. استفاده از این بخاری در مکان های صنعتی ، کارگاه های ساختمانی  ، تعمیرگاه ها و تمامی مکان هایی که دارای سیستم تهویه قوی هستند ، توجه داشته باشید که از این بخاری میتوانید در مرغداری ها نیز استفاده فرمایید.

از جمله امکاناتی که در این هیتر گرمایشی میتوان نام برد را در زیر برای شما درج کرده ایم:

گرمایش دور تا دور محصول به صورت ۳۶۰ درجه  بنا به نوع ساخت گرماساز

استفاده از بخاری ۲۵۰ انرژی در مکان هایی که دارای سیستم تهویه قوی هستند بسیار مناسب میباشند.

این گرماساز دارای کاربراتور ۶۰ سی سی بوده و دارای شیر برقی نیز میباشد.

امکان کارکرد با انواع سوخت های گازوئیل و نفت را دارا میباشد.

توان حرارتی این بخاری صنعتی حدود ۳۲۰۰۰ کیلو کالری میباشد

ارتفاع بخاری مذکور ۱۲۵ سانتی متر معادل یک متر و ۲۵ سانت

وزن خاص دستگاه گرماساز حدود ۵۳ کیلوگرم میباشد

شاید برای شما هم سوال باشد که آیا میتوان از این هیتر به عنوان یک بخاری گلخانه نیز استفاده کرد؟ در جواب باید گفت بله از این هیتر میتوان به عنوان یک گرماساز گلخانه ای نیز استفاده کرد ، اما عمده استفاده از این بخاری گرمایشی در مرغداری ها به عنوان هیتر مرغداری میباشد.

لازم به ذکر است که اگر به دنبال هیتر مخصوص گلخانه میباشید توصیه ما استفاده از بخاری های آتش درون گروه صنعتی اسکندری میباشد که در منو و بخش هیتر های گلخانه ای قابل مشاهده میباشد. این سیستم های گرمایشی به نوع طراحی شده اند که به راحتی میتوانند گرمایش مورد نیاز سالن های شما را فراهم نمایید به نوعی که حتی ذره ای مواد آلاینده وارد سالن نگردد.