بخاری کارگاهی نفتی/ گازوییلی ۰۵۱۰ انرژی

تماس بگیرید

هیتر کارگاهی نفتی/ گازوییلی 0510 انرژی

این هیتر دارای اسم و رسم بوده و ساخت یکی از شرکت های مطرح در ایران به نام انرژی میباشد ، این کارخانه جزو قدیمی ترین ها در این زمینه بوده و یکی از بهترین تولید کنندگان هیتر و بخاری صنعتی میباشد ، در این بخش میخواهیم هیتر گرمایشی که مخصوص استفاده در کارگاه ها طراحی شده است و توانایی تولید گرما با استفاده از نفت و گازوئیل را دارا است به شما معرفی کنیم. این دستگاه گرماساز با اسم 0510 انرژی عرضه شده است که در زیر اطلاعات کاملی از این هیتر در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.


توضیحات

معرفی هیتر کارگاهی نفتی/ گازوییلی ۰۵۱۰ انرژی

بخاری کارگاهی نفتی/ گازوییلی انرژی Energy نوع DH0510 مطلوب برای گرم کردن فضاهای بزرگی همچون سالن های ورزشی , کارخانه ها , کارگاه ها و مرغ داری ها است . بازده کارکرد بخاری برابر با ۷۳ درصد بوده و فضای قابل گرمایش بوسیله این دستگاه ۶۰۰ تا ۹۰۰ متر مکعب است . بخاری ۵۱۰ انرژی دارنده توان حرارتی محل ورود ۵۰۰۰۰ کیلو کالری در ساعت بوده و دسته سوخت آن نفت سپید و یا این که گازوییل است . براین اساس می توان در مناطقی که دسترسی به گاز شهری قابلیت و امکان پذیر نیست از این دستگاه به کارگیری نمود . در صورت به کارگیری از نفت سپید تحت عنوان سوخت , مصرف سوخت دستگاه ۱٫۳ تا ۵٫۷ لیتر در ساعت بوده و در صورت به کارگیری از گازوییل مصرف سوخت برابر با ۱٫۶ تا ۵٫۶ لیتر در ساعت است . گنجایش باک بخاری ۲۸ لیتر است . این بخاری دودکش دار بوده و قطر دودکش آن برابر با ۱۵ سانتی متر میباشد . چنانچه محل دودکش نباشد می توان از بند لوله گالوانیزه جهت خروج دود از محیط استفاده کرد .
این دستگاه فن دار بوده و جهت کارکرد به برق نیاز دارد. توان پرتاب باد دستگاه حدود۴ تا ۵ متر بطور محسوس حس میشود .

این بخاری دارنده بدنه فلزی است که گرما در نزدیکی آن تکثیر می‌یابد . به دلیل گرم شدن بدنه فلزی و به خواسته پرهیز از تماس دست با بدنه داغ خوبتر است بخاری در جایی قرار داده شود که فضای اطراف آن خالی باشد . براین اساس گرما بهتر در محیط اطراف منتشر می شود . خصوصیات برق دستگاه ۲۲۰ ولت متساوی یک آمپر است . جهت روشن کردن دستگاه ابتدا باید باک را از سوخت متبوع پر فرمایید . دو شاخه را به پریز برق وصل کرده و مدل میله باک را در جهت چپ باز نمائید . اهرم جانبی کاربراتور را به پائین فشار دهید . عقربه تهیه کاربراتور را روی رتبه ۳ قرار دهید . کلید روشن را بزنید . پس از ۱۰ تا ۱۵ ثانیه مشعل روشن کننده را به نفت یا این که گازوئیل آغشته نموده و بعد از روشن کردن آن اجاق‌گاز را بوسیله مشعل روشن فرمایید . چند ثانیه بعد از روشن شدن کلید فن را با سرعت کم روشن نموده و بعداز گرم شدن بدون نقص هیتر کاربراتور را روی مرتبه دلخواه تنظیم فرمایید .