هیتر گازی فن دار انرژی Energy مدل GH0618

تماس بگیرید

هیتر گازی فن دار

هیتر و بخاری گازی فن دار تولیدی شرکت انرژی یکی از برترین ها در زمینه گرماسازی ساختمان های اداری و محیط های دیگر که نیاز به هوای پاک دارند میباشد چراکه این هیتر دارای دودکش بوده و گرمای خوبی را نیز از خود بروز میدهد و شما میتوانید همچنین دارای تنظیم دمای اتوماتیک محیط نیز میباشد ، اطلاعات کاملتری در زیر میتوانید مشاهده فرمایید.


توضیحات

معرفی هیتر گازی ۰۶۱۸ انرژی

هیتر گازی فن دار انرژی Energy مدل GH0618 با پباده سازی دودکش وسیله ای کارکشته برای گرم کردن فضاهای بزرگ نزدیک به ۳۶۰ متر مکعب هست . توان حرارتی محل ورود این بخاری ۱۸۰۰۰ کیلو کالری در ساعت هست و مدل سوخت این بخاری گاز ارگانیک با فشار ۱۸ میلی بار است که میزان مصرفی آن هم حدود ۱٫۹  متر مکعب در ساعت میباشد . ضمنا این دستگاه مجهز به ۵ عدد اوریفیس به قطر ۱٫۸۵ میلی متر است .

بخاری گازی ۰۶۱۸ انرژی دارنده بدنه فلزی مستحکم است و به دلیل گرم شدن بدنه فلزی و به مراد پرهیز از تماس دست با بدنه داغ خوبتر است بخاری در جایی قرار داده شود که فضای اطراف آن خالی باشد و تهویه هوای قابل قبولی داشته باشد تا گرمای تولید شده خوب تر در محیط اطراف منتشر گردد . گنجایش هوادهی این دستگاه ۱۵۰۰ متر مکعب در ساعت هست . خصوصیت لازم به ذکر این محصول مجهز به تابلو در بیرون از دستگاه بوده که از این طریق می‌توانید دستگاه را روشن و خاموش کرده و تلاش های متنوعی همچون زمان سنج دیفرانسیل , کنترل دمای ترموستات , کارکرد مشعل و فن را تهیه و تنظیم فرمائید و همگی این داده ها را بر روی نمایشگر دیجیتال آن ملاحظه کنید .