معرفی هیتر گازی کانالی GH0660 انرژی

تماس بگیرید

بخاری گازی کانالی GH0660 انرژی همانگونه که از اسم آن پیدا است از طریق لوله ها و کانال ها گرما را به مقصد میرساند و مخصوص این کار طراحی شده است. هیتر مذکور تولیدی شرکت انرژی میباشد که یکی از معرف ترین ها در سطح ایران به شمار میرود. در زیر اطلاعات تکمیلی در این باره درج کرده ایم که میتوانید مطالعه فرمایید.


توضیحات

هیتر گازی کانالی GH0660 انرژی

هیتر گازی کانالی انرژی Energyمدل GH0660 دستگاهی کاربردی برای گرمایش ساختمان های تجاری , مسکونی , کارخانه ها , رستوان , باشگاه های ورزشی , بانک , مکتب و مساجد است . هیتر گازی ۶۶۰ انرژی قابل نصب در بیرون از محیط با قابلیت و امکان شبکه کشی هوا را دارااست که مطلوب برای گرمایش یکسان اتاقهای متفاوت با شبکه رفت و برگشت هست . این دستگاه دارنده توان حرارتی بالا  مناسب فضاهای بزرگ نزدیک به ۴۰۰ – ۹۰۰ متر مکعب می‌باشد . توان حرارتی محل ورود این بخاری ۴۵۰۰۰ کیلو کالری در ساعت هست و مدل سوخت این بخاری گاز ارگانیک است که میزان مصرفی آن هم حدود ۲٫۷ تا ۴٫۸ متر مکعب در ساعت است .

بخاری گازی کانالی ۶۶۰ انرژی دارنده فن سانتریفیوژ با پره های روبه جلو هست سوای تسمه و پولی و از دسته گردش بدون واسطه است که از خصوصیت های این دسته فن میتوان به حذف تسمه و پولی و ارتقاء عمر مفید کارکرد فن و کاهش صدای تولیدی اشاره کرد . این کالا دارنده ترموستات است و در کنترل دمای محیط از روش آن صورت میپذیرد که همراه کالا ارایه می شود و بر این پایه مصرف سوخت سالیانه کمتری نسبت به اشکال فارغ از ترموستات دارد . هیتر GH0660 با شبکه رفت و برگشت خود , گرمایش یکسانی در فضاهای گوناگون با مجموع ارتفاع کل شبکه رفت حداکثر تا ۱۵ متر ارایه میدهد . هوای شبکه رفت و برگشت نباید از محیط‌های مرطوب و دارنده گازهای خورنده و یا این که قابل اشتعال دریافت گردد . بازده حرارتی این دستگاه ۸۳ % می‌باشد که در محدوده هیتر های گازی با بازده بسیار مطلوب قرار میگیرد .