بخاری کارگاهی نفتی گازوئیلی ۰۴۳۰ انرژی

تماس بگیرید

بخاری کارگاهی انرژی مدل 0430 نوعی از بخاری های کارگاهی با امکان استفاده از سوخت های نفت و گازوئیل توانایی گرمادهی را دارد ، در این هیتر چنانچه از گازوئیل استفاده کنید مصرف به صرفه تری خواهید داشت. به این نکته نیز توجه داشته باشید که این بخاری ساخت یکی از معروف ترین سازندگان هیترهای کارگاهی در ایران میباشد که همه آن را با نام انرژی میشناسیم. بدنه هیتر و فن هیتر نیز از نوع با کیفیتی طراحی شده اند. در صورتی که نیاز به یک هیتر کارگاهی داشتید این هیتر میتواند نمونه مناسبی برای استفاده شما باشد.


توضیحات

بخاری کارگاهی نفتی گازوئیلی ۰۴۳۰ انرژی

بخاری کارگاهی نفتی گازوئیلی انرژی Energy مدل DW0430 با توان گرمایش بالا و حرارت دهی موضعی به طور دور تا دور به طور کامل مطلوب برای گرم کردن فضاهای بزرگی نظیر تالار های ورزشی , کارگاه های صنعتی , سوله ها , تالار مدرسه ها و ساختمان های در درحال ساخت است . توان حرارتی این بخاری ۵۲۰۰۰ کیلو کالری در ساعت هست و مدل سوخت بخاری نفت سفید یا این که گازوئیل است . در صورت استفاده از نفت سفید تحت عنوان سوخت , مصرف سوخت ۱٫۶ تا ۶ لیتر در ساعت بوده و در صورت استفاده از گازوئیل تحت عنوان سوخت , مصرف سوخت برابر با ۱٫۳ تا ۵٫۸ لیتر در ساعت خواهد بود . دستگاه با برق شهری تک فاز ۲۲۰ ولت و ۱ آمپر فعالیت می نماید .
بخاری کارگاهی ۴۳۰ انرژی دارنده بدنه فلزی است که گرما در حوالی آن نشر مییابد . به دلیل گرم شدن بدنه فلزی و به خواسته پرهیز از تماس دست با بدنه داغ بهتر است بخاری در جایی قرار داده شود که فضای اطراف آن خالی باشد و تهویه هوای قابل قبولی داشته باشد تا گرمای تولید شده خوبتر در محیط اطراف منتشر گردد . جهت روشن کردن دستگاه ابتدا باید باک ۲۸ لیتری را از نفت یا این که گازوئیل پر نمائید . دو شاخه را به پریز برق وصل کرده و به یاری کلید برقی مشعل و آن‌گاه بخاری را روشن فرمائید . چند ثانیه بعد از روشن شدن بخاری کلید فن را با سرعت کم روشن کرده و پس از گرم شدن بی نقص می‌توانید کاربراتور را روی رتبه دلخواه و متبوع تنظیم نمائید تا مصرف سوخت با صرفه داشته باشید .