هیتر گازی فن دار با سنسور دود| بخاری ۶۲۵ انرژی

تماس بگیرید

هیتر 625 انرژی | بخاری 625 انرژی

این هیتر تولیدی یکی از برترین برند های ایران با نام انرژی میباشد که توانایی تولید گرمای مطلوبی را نیز دارا است ، این هیتر میتواند برای مکانی با حدود 500 تا 700 متر مربع مناسب باشد همچنین بخاری فن دار مذکور دارای سنسور و دودکش نیز میباشد.


توضیحات

هیتر فن دار ۶۲۵ انرژی

هیتر گازی فن دار انرژی Energyمدل GH0625 با پباده سازی دودکش ، مجهز به سنسور ، دستگاهی با اقتدار حرارتی بالا و مطلوب گرمابخشی فضاهای نسبتا بزرگ است . توان حرارتی محل ورود این بخاری ۲۵۰۰۰ کیلو کالری در ساعت میباشد و گونه سوخت این بخاری گاز ارگانیک با فشار ۱۸ میلی باراست که میزان مصرفی آن هم حدود ۲ . ۷ متر مکعب در ساعت میباشد . ضمنا این دستگاه مجهز به ۲ عدد اوریفیس به قطر ۳ . ۲ میلی متر است . این بخاری دارنده بدنه فلزی مستحکم است و به دلیل گرم شدن بدنه فلزی و به خواسته خودداری از تماس دست با بدنه داغ بهتر است بخاری در جایی قرار داده شود که فضای اطراف آن خالی باشد و تهویه هوای قابل قبولی داشته باشد تا گرمای ایجاد شده خوبتر در محیط اطراف منتشر گردد .
بخاری گازی سنسور دار ۰۶۲۵ انرژی دارنده حجم هوادهی نزدیک به ۱۸۰۰ متر مکعب در ساعت می‌باشد و فضای تقریبی ۴۰۰ – ۷۰۰ متر مکعب را پوشش میدهد . خصوصیت لازم به ذکر این فرآورده مجهز بودن به سنسور دود و اگزاست فن جدا ازهم و قابل نصب به دستگاه بوده که تحت عنوان یک کنترل کننده دمایی فعالیت کرده و با نصب در مسیر دودکش در صورت عدم مکش درست و بالارفتن دمای گازهای خروجی , شیر برقی و مشعل را خاموش می نماید تا خطر احتمالی ایجاد نگردد . فن این سنسور با توان ۳۳ وات کار کرده و به خواسته نصب در محیط هایی پباده سازی شده‌است که سازه بر لزوم از دودکش با ارتفاع افقی مضاعف یا این که زانویی پر پیچ و تاب , یا این که اختلاف دمای محیط درون و خارج مضاعف باشد و یا این که به دلیل استفاده از هواکش های صنعتی فشار منفی محیط بالا باشد .