بخاری برقی گلخانه ای

بخاری برقی گلخانه ای

بکار گیری یک سیستم گرمایشی در گلخانه ها امری واجب میباشد. زیرا در بسیاری از مناطق ایران ، هوا سرد بوده و محصولات کشت شده در داخل آن ، نیاز به هوای گرم دارند. برای تأمین گرما در گلخانه ها ، تجهیزات گرمایشی متفاوتی تولید میشوند. اما بسیاری از آنها با سوخت های فسیلی همچون گاز و یا گازوئیل کار میکنند. ممکن است در برخی از مناطق این سوخت ها بصورت موقت و یا کلی در دسترس نباشند. از آنجایی که شبکه برق بیشتر نقاط ایران را پوشش داده است ، می توان از طریق برق ، گرمای محیط مد نظر را تأمین کرد. استفاده از بخاری برقی گلخانه ای در مکان های فاقد سوخت گازی و گازوئیلی بسیار مناسب می باشد. بخاری برقی گلخانه ای مزیت های بیشتری نسبت به سایر سیستم های گرمایشی دارد. در این مقاله شما را با بخاری برقی گلخانه ای آشنا خواهیم کرد.

بخاری برقی گلخانه ای چیست؟

بخاری برقی گلخانه ای ، دستگاهی است که در آن یک فن هوای سرد را از یک طرف دستگاه مکش می کند. سپس هوای سرد با گذر کردن از کنار المنت های حرارتی ، گرم می شود و به بیرون پرتاب میشود. به بخاری برقی گلخانه ای ، بخاری موشکی فن دار یا هیتر برقی فن دار نیز میگویند.

مزایای بخاری برقی گلخانه ای

مزایای بخاری برقی گلخانه ای

به علت در دسترس بودن برق در بیشتر مناطق می توان برای گرمایش گلخانه از هیتر برقی استفاده کرد. این دستگاه ها دارای مزیت های فراوانی میباشند که عبارتند از:

جت هیتر گلخانه و مرغداری
جت هیتر گرمایشی ۵۰۰۰۰ کیلو کالری
  • ایجاد هوای گرم بسیار پاک و بدون آلاینده
  • بدون نیاز به دودکش
  • ایجاد یک جریان هوای گرم در داخل سالن
  • یکنواخت کردن دمای داخلی گلخانه
  • راندمان بالا در تولید گرما

مشخصات فنی بخاری برقی گلخانه ای

مهمترین قطعات بکار رفته در این بخاری ها شامل ، بدنه ضد زنگ ، فن و المنت حرارتی میباشد.

لذا در ساخت این دستگاه ها از بدنه استیلی نسوز ، فن الکتریکی بالانس شده و المنت های مرغوب استفاده میشود.

در این هیترها ، فن ها بصورت هوشمند عمل میکنند. بدین منظور فن تا گرم نشدن المنت شروع به کار نمی کند. همچنین جهت خنک شدن دستگاه و صرفه جویی در مصرف انرژی ، فن دیرتر از المنت خاموش میشود. بدین صورت از افزایش گرمای بیش از حد دستگاه جلوگیری میگردد.

دستگاه جت هیتر برقی ۱۵ کیلووات عرضه شده در هیتر جت از نوع دستگاه هایی با برق ۳ فاز می باشد . این دستگاه توان گرمایشی بسیار مناسبی را در اختیار دستگاه قرار میدهد.

بخاری برقی گلخانه ای از کجا خرید کنیم؟

بهترین بخاری برقی گلخانه ای را میتوانید از فروشگاه اینترنتی هیتر جت خرید نمائید. در این دستگاه ها از بدنه استیلی خالص ، فن بالانس شده و المنت های با کیفیت استفاده شده است. همچنین این هیترها ، دارای نشان CE اروپا و استاندارد ایزو ۹۰۰۱ می باشند. کارکرد این هیترها کاملا اتوماتیک و هوشمند است لذا با خیال راحت میتوان از آنها در انواع گلخانه ها استفاده کرد. همچنین این دستگاه دارای فیوزهای حساس می باشد که از صدمه دیدن دستگاه در برابر نوسانات برقی محافظت میکند.

این دستگاه ها از طرف گروه صنعتی هیتر جت به مدت ۱۲ ماه گارانتی شده و بعد از اتمام گارانتی نیز ، دستگاه از ۱۰ سال خدمات پس از فروش برخوردار میباشد.

می توانید قبل از هرگونه اقدامی برای خرید ، درخواست مشاوره رایگان فرمائید. متخصصان ما در زمینه بخاری برقی گلخانه ای آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشند. برای این کار کافی است با شماره ۰۹۱۴۴۴۷۳۹۲۴ تماس حاصل فرمائید.

ارسال دیدگاه