هیتر گلخانه

قیمت هیتر گلخانه

قیمت هیتر گلخانه

برای گرمایش گلخانه ها از دستگاه هایی استفاده می شود که هیتر نام دارند. گیاهان در گلخانه ها نیاز به هوای بسیار پاک دارند از این رو هیتر گلخانه ، گرمایی پاک و بدون دود ایجاد می کند. به دلیل تنوع سیستم های گرمایشی گلخانه در بازار ، خریدارن این دستگاه ها به هنگام خرید همیشه نگران قیمت و کیفیت دستگاه می باشند. چرا که هیتر باید از کیفیت بالاتری برخوردار باشد. همچنین قیمت آن نیز باید متناسب با قطعات به کار رفته در آن باشد. از این رو در این مقاله بر آن شدیم تا شما را با عوامل مؤثر بر قیمت یک هیتر گلخانه آشنا کنیم تا به هنگام خرید تصمیم درستی اتخاذ نمائید. در نهایت یک لیست قیمت نیز تهیه کرده ایم تا شما عزیزان به قیمت این دستگاه ها نیز پی ببرید.

هیتر گلخانه و اساس کارکرد آن

هیتر گلخانه به بخاری های آتش درون طرح اسپانیا معروف می باشند. در درون این هیترها گرمای حاصل از احتراق سوخت در درون مشعل به کوئل هایی منتقل داده می شود. کوئل ها در اثر این گرما داغ می شوند. گرمای بدنه این کوئل ها توسط فن هایی به محیط داخل گلخانه فرستاده می شود. هیتر گلخانه مجهز به دودکش می باشد ، لذا گازهای سمی و دود از طریق آن به بیرون منتقل می شوند. هیتر گلخانه در انواع طرح های گازوئیلی ، گازسوز و دوگانه سوز ساخته می شوند.

 

فاکتورهای اثر گذار بر قیمت هیتر گلخانه

فاکتورهای زیادی بر قیمت نهایی هیتر تأثیر دارند که در زیر آنها را شرح می دهیم.

هیتر سوپر آرارات
هیتر سوپر آرارات
  1. کیفیت قطعات بکار رفته در ساخت آن: مهمترین این قطعات شامل جنس کوره ، جنس بدنه ، فن ، پمپ سوخت رسانی و … می باشند. طبیعی است که هر چقدر از قطعات با کیفیت در ساخت هیتر گلخانه استفاده شود ، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.
  2. برخورداری از استاندارد ها: طبق تحقیقات و گزارش ها بهترین هیتر گلخانه باید بر اساس استاندارد های روز همچون bs 5991 و iso 9001 ساخته شوند. زیرا این نوع هیترها راندمان بسیار بهتری از خود بجای میگذارند. بنابراین تفاوت بین قیمت هیترهای استاندارد و غیر استاندارد خواهد بود.
  3. برند دستگاه: یک برند معتبر دارای محصولات بسیار باکیفیتی بوده که راندمان آنها بسیار عالی است. همچنین محصولات یک برند خوب ، توسط سازندگان آن از گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش برخوردار میباشند.
  4. توان و ظرفیت گرمادهی هیتر: توان حرارت دهی و هوادهی هیتر را به ترتیب بر اساس کیلوکالری و متر مکعب بر ساعت بیان می کنند. لذا هر چقدر توان یک هیتر بیشتر باشد ، قیمت آن نیز بیشتر از نوع ضعیفتر خواهد بود. البته کاربر باید بر اساس فضای گلخانه خود ، هیتر مناسب با آن را انتخاب کند.

باید به این نکته دقت کرد که برخی از سازندگان حاشیه سود بالایی برای محصولات خود در نظر می گیرند. لذا قیمت بالای یک دستگاه باید متناسب با قطعات بکار رفته در آن باشد. در ادامه بهترین هیتر مناسب برای انواع گلخانه را به شما معرفی می کنیم.

 

خرید هیتر گلخانه

مجموعه هیتر جت با ۲۶ سال سابقه یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات گرمایشی در داخل کشور می باشد. هیتر گلخانه یکی از این محصولات است که در ظرفیت های مختلفی تولید میشود. این هیترها دارای بازدهی بالا و عمر مفید طولانی می باشند. هیتر گلخانه ساخت گروه هیتر جت، دارای بدنه ضد زنگ ، کوره استیل ، فن دمنده ، تابلو برق رله دار طرح آلمانی و چندین امکانات دیگر است. در این هیترها چندین لایه ایمنی تعبیه گردیده تا دستگاه در برابر دمای بیش از حد و خطر آتش سوزی در امان باشد. این دستگاه ها از ۲۴ ماه گارانتی بی قید و شرط و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برخوردار میباشند.

برای خرید هیتر گلخانه و دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۴۴۴۸۵۵۹۰ تماس حاصل فرمائید.

 

 

ارسال دیدگاه