هیتر گلخانه ای کوچک

هیتر گلخانه ای کوچک

هیتر گلخانه ای کوچک

در این مقاله برای آن دسته از افراد که صاحب گلخانه کوچک بوده و به دنبال خرید هیتر گلخانه ای کوچک می باشند، مقاله ای آماده کرده ایم. مطالب این نوشتار به شما کمک خواهد کرد تا برای گلخانه خود هیتر مناسب خرید کنید.

انواع هیتر گلخانه ای

هیتر گلخانه ای کوچک در طرح بخاری های آتش خوار و کوره هوای گرم تولید میشوند. زیرا فرایند تولید گرما در این نوع بخاری ها به دور از هر نوع دود و آلودگی می باشد. از این رو گرمای حاصل از آنها برای رشد گیاهان و محصولات گلخانه ها بسیار مناسب و مطلوب است. یکی دیگر از مزیت این نوع هیترها ، مصرف سوخت پایین، عدم نیاز به نصب و راه اندازی حرفه ای ، امنیت و راندمان بالای آنها می باشد.

هیترهای آتش دورن و طرح اسپانیایی در انواع مدل های گازسوز ، گازوئیلی و دوگانه سوز طراحی میشوند. برای آن دسته از افراد که می خواهند با استفاده از برق ، گرمای گلخانه خود را تأمین نمایند، پیشنهاد ما استفاده از هیتر برقی فن دار می باشد. این بخاری برقی نیز گرمای بسیار پاک تولید میکند که برای گلخانه ها بسیار ایده آل است. با توجه به اینکه شبکه برق در اقصی نقاط به صورت پیش فرض در دسترس می باشد، استفاده از این هیتر برقی برای گرمایش گلخانه بسیار مفید و مناسب خواهد بود.

کوره هوای گرم مخصوص گلخانه کوچک

اگر قصد خرید این نوع هیترها را دارید، در این بخش یکی از بهترین این نوع بخاری ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود. این هیتر در انواع مدل های گازسوز، گازوئیلی و دوگانه سوز تولید میشود.

فن گلخانه سیرکوله
فن سیرکوله

یکی از بهترین هیتر گلخانه ای کوچک ، هیتر New Ajax می باشد. راندمان تولید گرما و حرارت در این هیتر بالای ۸۵ درصد است. این هیتر به دلیل لایه های امنیتی مختلف از امنیت بالایی برخوردار می باشد. این لایه ها که یکی پس از دیگری تعبیه شده اند، به صورت کامل از احتمال هر نوع خطری همچون برق گرفتگی و آتش سوزی و یا انفجار محفظه هیتر جلوگیری می نمایند. هیتر نیو آژاکس مجهز به تالو برق ریتال طرح آلمان نیز می باشد.  ناگفته نماند که مصرف سوخت در این هیتر به دلیل پمپ سوخت رسانی دانفوس بسیار بهینه است.

هیتر نیو آژاکش دارای ترموستات می باشد و از طریق این ترموستات می توان دمای گلخانه را به صورت خودکار تنظیم و کنترل نمود.

بخاری برقی مخصوص گلخانه کوچک

هیتر گلخانه ای کوچک

هیتر گلخانه ای کوچک و برقی در انواع مختلف تابشی و فن دار ساخته میشوند. اما بهترین گزینه در این مورد استفاده از هیتر برقی فن دار می باشد. زیرا قدرت پخش و یکنواخت سازی گرما در کل محیط گلخانه در این نوع بخاری ها بسیار بهتر از بخاری برقی تابشی است. این هیترها دارای فن بوده و این فن با قدرت هوادهی گرمای ایجاد شده را به تمامی نقاط گلخانه تزریق میکند. در واقع این فن از یک طرف هوای سرد را مکش نموده و از طرف دیگر هوای گرم به بیرون پرتاب نموده و از این طریق یک جریان هوای گرم و پاک در محیط گلخانه به گردش در می آید.

هیتر برقی فن دار نیز مجهز به ترموستات می باشد. بنابراین می توان میزان دمای گلخانه را به صورت اتوماتیک کنترل نمود. برای این کار کافی است تا میزان دمای مورد نیاز گلخانه را از طریق ترموستات هیتر تنظیم کرد. سپس هیتر در صورت لزوم گرمای مورد نیاز را تأمین میکند.

خرید هیتر گلخانه ای کوچک

در صورت تمایل به خرید هیتر گلخانه ای کوچک، توصیه ما به شما خرید محصولات گروه صنعتی هیتر جت می باشد. مجموعه هیتر جت ، به صورت تخصصی و به مدت بیش از ۲۶ سال در این زمینه سابقه فعالیت دارد. در طول تمامی این سال ها ، این گروه با اتکا به تجربیات خود و شناخت مشکلات سایر سیستم های گرمایشی ، اقدام به طراحی و ساخت هیترهای گرمایشی بسیار با کیفیت نموده است. این هیترها از قطعات بسیار با کیفیت ساخته شده و مصرف سوخت در آنها پایین می باشد. از این هیترها می توان برای گرمایش انواع گلخانه ها استفاده کرد. گروه صنعتی هیتر جت به این محصولات ۲۴ ماه گارانتی معتبر و ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز ارائه میدهد. بدین صورت محصول خریداری شده از طرف این مجموعه تضمین میشود و در صورت هر گونه خرابی، قطعه یدکی مورد نظر برای مصرف کننده تولید خواهد شد. گروه صنعتی هیتر جت هم اکنون در تمامی استان ها و شهرهای مهم ایران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش دارد.

اگر باز هم نیاز به اطلاعات بیشتر و راهنمایی دارید می توانید با متخصصان ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید. برای برقراری ارتباط با شماره ۰۹۱۴۴۴۸۵۵۹۰ تماس حاصل فرمایید.

ارسال دیدگاه