لیست قیمت بخاری گلخانه

لیست قیمت بخاری گلخانه

لیست قیمت بخاری گلخانه

در گلخانه ها جهت تأمین گرما از بخاری هایی استفاده میشوند که به هیترهای آتش درون معروف میباشند. در هیترهای طرح آتش درون ، گرمایی که ایجاد میشود ، بسیار پاک است. خرید یک هیتر گلخانه برای صاحبان این مشاغل امر ضروری است. لذا بیشتر افراد به هنگام خرید به دنبال لیست قیمت بخاری گلخانه می باشند. فاکتورهایی که هر خریدار قبل از خرید یک محصول باید به آن دقت کند ، شامل کیفیت و ماندگاری آن است. همچنین قیمت مناسب یک محصول نیز در انتخاب افراد تأثیر گذار است. البته باید گفت که محصول با کیفیت و دارای ماندگاری بالا باید بهای بیشتری داشته باشد. در این نوشتار به بحث و بررسی مهمترین عوامل مؤثر بر کیفیت و قیمت یک بخاری گلخانه پرداخته ایم. در آخر نیز یک لیست قیمت بخاری گلخانه برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.

انواع بخاری گلخانه ای

بخاری گلخانه ای در دو طرح هیترهای آتش درون و جت هیترهای دودکش دار ساخته می شوند. البته نوع بخاری طرح آتش درون بیشتر در گلخانه ها به کار می روند. زیرا در این دستگاه ها روند ایجاد گرما به دور از هر نوع دود و آلودگی میباشد. به این بخاری ها ، کوره هوای گرم یا هیترهای طرح اسپانیایی نیز گفته میشود.

عوامل مؤثر بر کیفیت و قیمت بخاری گلخانه

 

فن گلخانه سیرکوله
فن سیرکوله

یکسری عواملی در افزایش راندمان هیترها و افزایش عمر مفید آنها دخیل می باشند. قیمت یک هیتر گلخانه نیز رابطه مستقیمی با راندمان و قطعات بکار رفته در آن دارد. مهمترین این عوامل را در زیر بیان کرده ایم:

  • بدنه: در هیترهای گلخانه ، جنس بدنه آنها اهمیت زیادی دارد. زیرا دستگاه باید در برابر رطوبت و ضربه مقاوم باشد. از این رو بیشتر از جنس گالوانیزه ای به همراه روکش رنگ لیزری و کوره ای در بدنه هیتر گلخانه استفاده میشود.
  • کوره: یکی از مهمترین عوامل مؤثر بر راندمان و طول عمر این دستگاه ها ، کوره داخلی آن می باشد. زیرا این کوره همیشه در معرض دماهای زیاد قرار دارد. با سرد و داغ شدن مداوم کوره ، احتمال خوردگی و فرسودگی آن نیز افزایش می یابد. لذا جنس کوره باید بسیار مقاوم باشد. در این زمینه نیز کوره هایی از جنس استیل استنلس بسیار بهتر از کوره های فولادی عمل میکنند.
  • جوشکاری: در هیترها تمامی اتصالات مربوط به کوره و لوله های انتقال حرارت باید به نحو احسن جوش خورده باشند. از بهترین روش های جوشکاری در این زمینه میتوان به جوش آرگون و CO2 اشاره کرد. زیرا در اثر این نوع جوشکاری محل آن هرگز فرسوده نمی شود.
  • فن: فن ها یکی از عوامل مؤثر در انتقال گرمای هیتر هستند. بنابراین می بایست کیفیت و عملکرد مناسبی داشته باشند. در این زمینه نیز بهترین فن های موجود مربوط به کارخانه دمنده است.
  • پمپ سوخت: برای اینکه راندمان یک هیتر بالا باشد ، پمپ سوخت رسانی در آن نقش مهمی ایفا میکند. زیرا پمپ باید کم مصرف و پر بازده باشد. پمپ های سوخت رسانی اروپایی از جمله دانفوس در این مورد بسیار عالی عمل میکنند.
  • استانداردها: یکی دیگر از عوامل مهم بر راندمان و طول عمر هیترها ، رعایت استاندارد های مربوطه در ساخت آنها می باشد. از جمله مهمترین این استاندارد ها می توان به استاندارد موسسه بریتانیا تحت عنوان BS5991 و استاندارد جهانی ISO 9001 اشاره کرد.
  • امنیت: از مهمترین عوامل موثر بر کیفیت و راندمان دستگاه باید به رعایت موارد ایمنی در آنها اشاره کرد. زیرا در صورتیکه دمای کوره بیش از حد افزایش یابد و یا برق ورودی دستگاه ولتاژ مناسبی نداشته باشد ، احتمال خطر و آتش سوزی در آن بسیار بالا می رود. بنابراین در ساخت این هیترها ، می بایست تمهیداتی جهت حفظ سلامت دستگاه در نظر گرفته شده باشد.
  • ضمانت نامه و خدمات پس از فروش: گارانتی و خدمات پس از فروش نیز برای هیترها اهمیت خاصی دارند. زیرا تولید قطعات یدکی آنها باید از طرف تولید کننده تا چندین سال تضمین شود. در صورت نبود قطعه و عدم تعمیر ، دستگاه به هنگام خرابی ، بی استفاده خواهد ماند.
  • برند: هیترهای ساخت یک سازنده معتبر و با ثبات ، می تواند خیال خریدار را از جهت کیفیت دستگاه و خدمات پشتیبانی آن راحت کند. لذا پیشنهاد میشود محصولات یک برند معتبر را در بازار خریداری کنید.

خرید بخاری گلخانه

 

برای خرید بهترین بخاری گلخانه ای پیشنهاد میشود ، بخاری گلخانه ساخت گروه صنعتی هیتر جت را خرید کنید. مجموعه صنعتی هیتر جت با بیش از ۲۵ سال تجربه و فعالیت در زمینه ساخت تجهیزات صنعتی ، از بزرگترین تولید کنندگان هیترهای طرح آتش درون در داخل کشور است. این هیترها با انواع سوخت گازی ، گازوئیلی کار میکنند. حتی این دستگاه ها دوگانه سوز نیز می باشند. راندمان تولید گرمای پاک در این هیترها بالای ۸۵ درصد است. تمامی موارد ذکر شده در رابطه با ساخت این هیترها توسط گروه صنعتی هیتر جت به شکل بسیار عالی رعایت شده است. مجموعه هیتر جت ، هیتر گلخانه در انواع ظرفیت ها تولید می کند. این دستگاه ها علاوه بر راندمان و طول عمر بالا ، دارای ۲۴ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز می باشند. بدین معنی که تولید قطعات یدکی دستگاه به مدت ۱۰ سال پس از گذشت گارانتی همچنان توسط مجموعه هیتر جت تولید خواهند شد. کوره داخلی این هیتر ها نیز دارای ۵ سال گارانتی میباشد. گروه صنعتی هیتر جت هم اکنون بیش از ۱۰۰ نمایندگی در سطح ایران دارد. این گروه صنعتی ، انواع هیتر گلخانه ای باکیفیت را به کشورهای همسایه نیز صادر میکند.

قبل از خرید می توانید با شماره ۰۹۱۴۴۴۸۵۵۹۰ در تماس باشید و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان ، از نحوه خرید محصولات و خدمات مربوطه مطلع شوید.

ارسال دیدگاه