لیست قیمت جت هیتر مرغداری

لیست قیمت جت هیتر مرغداری

جت هیتر ها مصرف سوخت پایین و راندمان بالایی در تولید گرما دارند. لذا امروزه از این دستگاه ها در بسیاری از صنایع بخصوص مرغداری ها استفاده می شود. در این نوشتار شما با عوامل مؤثر بر این قیمت جت هیتر مرغداری آشنا شده و در آخر نیز یک لیست قیمت جت هیتر مرغداری برای شما آماده کرده ایم. توصیه می شود مطالب را تا آخر مطالعه بفرمائید.

چه عواملی بر قیمت جت هیتر مرغداری تأثیر گذار می باشند؟

در زمینه ساخت دستگاه های صنعتی هر تولید کننده استراتژی خاصی برای قیمت گذاری محصولاتش دارد. در رابطه با پارامترهای اثر گذار بر قیمت جت هیتر مرغداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کیفیت قطعات اصلی بکار رفته در ساخت جت هیتر: مهمترین این قطعات ، جنس بدنه بیرونی ، جنس کوره ، پمپ سوخت رسانی ، مشعل ، فن و تابلو برق دستگاه می باشد.
  2. تکنولوژی به کار رفته در ساخت جت هیتر: مسلما باید در ساخت جت هیتر ، قطعات بر اساس مهندسی دقیق و دانش روز در کنار هم قرار گیرند. در این صورت راندمان جت هیتر بسیار بالا خواهد بود. هر چقدر طراحی یک جت هیتر پیشرفته تر باشد ، قیمت و کیفیت آن نیز بیشتر خواهد بود.
  3. توانایی کارکرد با انواع سوخت: جت هیتر مرغداری باید بتواند با انواع سوخت گازی ، گازوئیلی و نفتی کار کند. در حقیقت اگر یک جت هیتر چندگانه سوز باشد ، قطعا از ارزش بیشتری برخوردار خواهد بود.
  4. توانایی گرمادهی و هوادهی هیتر جت: قدرت یک جت هیتر بر اساس کیلو کالری سنجیده میشود. هر چقدر توان گرمادهی یک جت هیتر بالا باشد ، مقدار کیلو کالری آن بیشتر خواهد بود. در این صورت واضح است که قیمت جت هیتر قوی از نوع ضعیفتر ، بیشتر می باشد.
  5. برند جت هیتر و سازنده آن: برند دستگاه نیز با قیمت آن رابطه مستقیمی دارد. سازندگان معتبر و با ثبات ، با ارائه گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش ، به محصولات خود ارزش بیشتر می دهند. یک برند معتبر ، به خریداران خود تضمین می دهد که در صورت خرابی دستگاه در کنار آنها خواهد بود و دستگاه را تعمیر خواهد کرد. تصور کنید اگر قطعه یدکی جت هیتر توسط سازنده آن تولید نشود ، در این صورت بهنگام خرابی دستگاه غیر قابل تعمیر خواهد بود و مصرف کننده دچار خسارت می شود.

در ساخت یک جت هیتر باید چه قطعاتی به کار رود؟

بدنه جت هیتر ها باید کاملا ضد زنگ باشد ، از این رو بهتر جنس برای بدنه این دستگاه ها ، استیل استنلس غیر مغناطیس می باشد.

جنس کوره یک جت هیتر نیز باید در برابر حرارت زیاد و مداوم ، مستحکم باشد. کوره های استیلی در این زمینه بسیار بهتر از کوره های فولادی عمل میکنند.

رطوبت ساز نازلی
رطوبت ساز نازلی – مه پاش نازلی

برای هوادهی گرمای یک جت هیتر ، فن آن باید از کیفیت عالی برخوردار باشد. در جت هیترها گرمای بالایی تولید میشود. لذا باید از الکتروموتور این فن در برابر حرارت محافظت شده باشد. همچنین الکتروموتور این فن باید کم مصرف و جنس پروانه های فن نیز باید استیل باشد. بعلاوه جهت کارکرد بهتر فن ، می بایست فن بالانس شده باشد.

برای مصرف بهینه سوخت و تولید حداکثری گرما ، پمپ سوخت رسانی جت هیتر لازم است که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. در این زمینه میتوان به پمپ سوخت رسانی دانفوس اشاره کرد.

جهت جلوگیری از افزایش دمای دستگاه ، فن جت هیتر باید هوشمند عمل کند. علاوه بر این برای امنیت بیشتر ، تابلو برق دستگاه باید کیفیت عالی داشته باشد.

جت هیتر مرغداری ساخت گروه صنعتی هیتر جت

مجموعه هیتر جت با تجربه ای نزدیک به سه دهه ، یکی از معتبرترین و بزرگترین تولید کننده تجهیزات گرمایش مرغداری در داخل کشور است. جت هیترهای ساخت مجموعه هیتر جت از راندمان عالی برخوردار می باشند. زیرا علاوه بر رعایت استاندارد ها ، در ساخت آنها از قطعات بسیار مرغوبی استفاده شده است. مهمترین امکانات این دستگاه ها شامل بدنه استیلی خالص ، کوره استیل استنلس غیر مغناطیس ، فن دمنده ، تابلو برق رله دار ، پمپ سوخت رسانی دانفوس و کارکرد هوشمند آن می باشد. این جت هیترها دارای ۲۴ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش میباشند.

 قبل از هرگونه اقدامی برای خرید می توانید سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید. برای دریافت مشاوره با شماره ۰۹۱۴۴۴۷۳۹۲۴ تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه