معرفی هیتر برای مرغداری کوچک

هیتر مرغداری کوچک

معرفی هیتر برای مرغداری کوچک

در مرغداری ها نیز می بایست در روزهای سرد ، گرمای مورد نیاز طیور را تأمین کرد. در گذشته روش های مختلفی برای ایجاد گرما در مرغداری ها بکار گرفته میشد. امروزه با گسترش این صنعت دیگر روش های قدیمی به صرفه نمیباشند. از این رو هیترهای مخصوص برای ایجاد گرما در مرغداری ها به تولید رسیدند. در این مقاله شما با انواع هیتر مرغداری کوچک و بزرگ آشنا خواهید شد. برای کسب اطلاعات مفید در این زمینه توصیه می شود ، مطالب مقاله را به دقت مطالعه بفرمائید.

انواع هیتر مرغداری

در روش های قدیمی مصرف سوخت زیاد و بازدهی تولید گرما پایین بود. از این رو هیترهای مخصوص ساخته شدند تا در حین مصرف سوخت پایین ، بازدهی بیشتری در تولید گرما داشته باشند. هیترهای مرغداری در دو نوع هیترهای طرح آتش درون و جت هیترهای موشکی ساخته میشوند.

هیترهای آتش درون دارای دودکش می باشند. راندمان تولید گرما در این دستگاه ها ۸۵درصد میباشد. گرمای حاصل از این هیترها بسیار پاک و بدون آلاینده است. جت هیتر نیز در طرح های دودکش دار و بدون دودکش تولید میشوند. راندمان تولید گرما در جت هیتر بدون دودکش بسیار بالا می باشد. از این رو در مرغداری ها از جت هیترهای بدون دودکش بیشتر استفاده میشود.

نکات طلایی به هنگام خرید هیتر مرغداری

به هنگام خرید هیتر و جت هیتر مرغداری می بایست نکاتی را در نظر بگیرید. در این جا مجموعه نکاتی طلایی را برای شما گرد آوری کرده ایم. توصیه می شود به هنگام خرید این دستگاه ها ، مشخصات فنی آنها را کاملا بررسی کنید.

رطوبت ساز نازلی
رطوبت ساز نازلی – مه پاش نازلی

مهمترین ویژگی هایی که یک هیتر و جت هیتر داشته باشند ، عبارتند از:

  • کوره داخلی این دستگاه ها باید در برابر حرارت زیاد ، مستحکم باشد. کوره های استیلی نسبت به کوره های فولادی بسیار بادوام تر و مستحک تر هستند.
  • بدنه این دستگاه ها باید ضد زنگ باشد. زیرا میزان رطوبت در مرغداری ها بالا است. جنس بدنه گالوانیزه ای با روکش رنگ کوره ای برای هیترها بسیار مناسب می باشد. همچنین جت هیتر نیز باید بدنه استیلی نسوز داشته باشد.
  • پمپ مصرف سوخت در این دستگاه ها باید بهینه عمل کند. پمپ سوخت رسانی دانفوس ، در نوع خود یکی از بهترین های موجود می باشد.
  • فن در این دستگاه ها نقش مهمی دارد ، لذا باید کیفیت خوبی داشته باشد. یکی از بهترین فن های موجود برای این دستگاه ها ، فن دمنده است.
  • هیتر مرغداری می بایست در برابر خطراتی همچون انفجار و آتش سوزی ایمن شده باشد. بنابراین دستگاهی را خرید کنید که داری تابلو برق با کیفیت باشد تا دستگاه دچار آتش سوزی نشود.
  • رعایت استاندارد ها می تواند بر کیفیت این دستگاه بیفزاید. از مهمترین این استاندارد ها می توان به استاندارد bs 5991 و ایزو ۹۰۰۱ اشاره کرد.
  • جهت تنظیم اتوماتیک دمای محیط مرغداری ، این دستگاه ها باید مجهز به ترموستات باشند.
  • جت هیترها مجهز به یک الکترو موتور می باشند. این الکتروموتور باید در مصرف برق بهینه عمل کند.
  • نوع جت هیتر مرغداری را بیشتر بصورت آویز نصب می کنند. لذا جت هیتر مرغداری بدون اگزوز باید همچین قابلیتی داشته باشد.
  • هیتر و جت هیتر مرغداری باید با انواع سوختهای گازی و گازوئیلی کار کند.
  • اصول عایق بندی بدنه در این دستگاه ها باید رعایت شود.
  • هیتر و جت هیتر مرغداری می بایست دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.

خرید هیتر مرغداری

اگر قصد خرید هیتر و جت هیتر مرغداری دارید و می خواهید یک دستگاه با کیفیت برای مرغداری خود خرید کنید ، پیشنهاد ما به شما خرید محصولات مجموعه هیترجت می باشد. مجموعه هیتر جت با بیش از ۲۶ سال فعالیت در حوزه تولید تجهیزات مرغداری ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان هیتر و جت هیتر می باشد. این مجموعه با رویکرد استاندارد محور و بهره گیری از قطعات بسیار ایده آل ، هیترهای آتش درون و جت هیترهای موشکی بسیار با کیفیتی به تولید میرساند. این دستگاه ها در انواع ظرفیت ها تولید میشوند. بنابراین می توان در انواع مرغداری ها کوچک و بزرگ از آنها استفاده کرد. تجهیزات گرمایش مرغداری مجموعه هیترجت از ۲۴ ماه گارانتی بی قید و شرط و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برخوردار می باشند. هم اکنون این مجموعه بیش از ۱۰۰ واحد نمایندگی فعال در سطح ایران دارد. لذا خریداران می توانند در هر استانی به خدمات پشتیبانی دسترسی داشته باشند. با شماره گیری ۰۹۱۴۴۴۸۵۵۹۰ می توانید قبل از هر گونه خریدی ، با مشاوران ما مشورت کنید.

ارسال دیدگاه