تامین گرمایش گلخانه

تامین گرمایش گلخانه

تامین گرمایش گلخانه

 

گلخانه ای را انتخاب کنید که براساس اندازه و اهداف ایجاد شد باشد ، ایجاد یک محیط راحت برای رشد گیاهان در شرایط مخالف شرط اول احداث گلخانه می باشد . در یک گلخانه می توانید سبزیجات، میوه ها، انواع توت ها، گیاهان و گل ها را رشد دهید،و در فصل زمستان با گل های درخشان و فروش آن ها به سود خوبی برسید.

حرارت طبیعی

از جمله راه های ممکن برای گرم کردن گلخانه ها،نوع حرارت طبیعی ساده کم هزینه و سازگار با محیط زیست و کارآمد است در همان زمان، همانطور که محاسبات گلخانه های نشان داده شده توسط خورشید گرم شده است.

هیتر گازی کانالی GH0660 انرژی
معرفی هیتر گازی کانالی GH0660 انرژی

با این حال، این روش چندین معایب دارد :

۱ – برای تامین حرارت طبیعی نیاز به پنل خورشیدی است.
۲ – تامین گرمایش به شرایط آب و هوایی بستگی دارد و فقط در یک روز آفتابی میشود از آن استفاده کرد.
۳ – در زمستان (با توجه به ساعات روز کوتاهی) این نوع حرارت باید با روش های دیگر ترکیب شود.

تامین گرمایش گلخانه

حرارت خورشیدی

 

افزایش تدریجی درجه حرارت جو زمین به علت تغییرات انتقال انرژی حرارتی است. منبع گرما در زمین در اصل، اشعه های خورشید است که نفوذ به جو را افزایش می دهد و درجه حرارت زمین را افزایش می دهد، اما به دلیل فعالیت های انسانی، دمای سطح زمین در ۱۰۰ سال گذشته، حدود ۰٫۶ درجه سانتیگراد افزایش یافته است.

دانشمند سوئدی، سوآنت آرنینوس اولین اثر گلخانه ای را نام می برد. در این پدیده در سال ۱۸۹۶٫ پدیده خانه شیشه ای اثر گلخانه ای به دلیل وجود گازهای موجود در جو با میزان بالا که به نام گازهای گلخانه ای نامیده می شود، رخ می دهد. این گازها نقش مهمی در حفظ انرژی زمین گرمایی زمین، جذب بخشی از تابش کدام سطح زمین را حرارت داده و درجه حرارت ثابت آن را در دمای معمولی ۱۵ درجه سانتیگراد حفظ می کند تا این سطح که امکان زندگی را فراهم می کند بدون این گازها درجه حرارت ۱۸ درجه سانتی گراد کمتر از صفر است

پدیده خانه شیشه ای اثر گلخانه ای به دلیل وجود گازهای موجود در جو با میزان بالا که به نام گازهای گلخانه ای نامیده می شود، رخ می دهد. این گازها نقش مهمی در حفظ انرژی زمین گرمایی زمین، جذب بخشی از تابش کدام سطح زمین را حرارت داده و درجه حرارت ثابت آن را در دمای معمولی ۱۵ درجه سانتیگراد حفظ می کند تا این سطح که امکان زندگی را فراهم می کند بدون این گازها درجه حرارت ۱۸ درجه سانتی گراد کمتر از صفر است

سیستم دیگ بخار
طراحی سیستم گرمایش رادیاتور خانگی

ارسال دیدگاه