مزایای جوجه کشی مصنوعی

به راحتی یک گلخانه کوچک احداث کنید

به راحتی یک گلخانه کوچک احداث کنید

آیا تا کنون باغ گلخانه ای را در نظر گرفته اید ؟ گیاهان رشد در یک گلخانه می توانند افق های باغبانی خود را به مراتب فراتر از حد مجاز جغرافیایی خود گسترش دهند.

آیا اواسط زمستان در حیاط خلوت خود، با برف عمیق بر روی زمین پوشیده شده و فکر میکنید در زیر این برفها رشد هیچ چیز امکان ندارد؟ امکان دارد ! در این حین میتواند گلخانه خود را حتی در سردترین شرایط داشته باشید و به پرورش گیاهان در این گلخانه بپردازید.

آیا شرایط بیرونی باعث می شود که شما گیاهان را که دوست داشته باشید و آنها را رشد دهید؟ آیا شما از لذت بردن از پرورش گوجه فرنگی های سالم و گیاهان خانگی خودداری می کنید؟ نه اگر یک گلخانه دارید. شما می توانید با شام کریسمس خود را با غذاهای غلیظ خانگی خود در تابستان سرو کنید.

رشد در یک گلخانه به شما اجازه می دهد تا هر زمان که بخواهید، تقریبا هر چیزی را که بخواهید را پرورش دهید یعنی هر گیاهی که بخواهید ، بدون اینکه نیازی باشد دیگر برای تامین این سبزیجات به بیرون از گلخانه خود بروید.

هیتر 250 انرژی
هیتر گرمایشی مدل ۲۵۰ انرژی

آیا باغبانی در گلخانه ای یک سرگرمی بسیار گران قیمت نیست؟

اگر مطمئن هستید که میخواهید یک گلخانه داشته باشید و برای صرف هزینه های آن آماده هستید میتوانید ادامه مطلب را مطالعه کنید ، شما هم میتوانید یک گلخانه زیبا در حیاط خود داشته باشید.

برخی از کیت های آماده نیز وجود دارد که شما میتوانید یک گلخانه را کاملاً بسازید البته این کیت های آماده بسیار هم زیبا و کارامد هستند و یا اینکه شما میتوانید گلخانه خود را از ابتدا شروع کنید و از صفر بسازید. با توجه به تکنولوژی های گلخانه ای مدرن ، تقریبا هر کسی که می خواهد یک گلخانه داشته باشد متواند به راحتی یک گلخانه بنا نماید.

چگونه میتواند یک گلخانه رشد کنید؟

چه گیاهی را میخواهید در گلخانه خود رشد دهید؟ این سوال مناسب تر است، زیرا شما می توانید تقریبا هر چیزی که می خواهید در گلخانه خود پرورش دهید.

مطمئنا استثنائات وجود دارد. نه هر گیاه روی زمین نامزدی برای رشد در گلخانه باشد نه اینگونه نیست. اما وقتی تصمیم می گیرید که در گلخانه چه چیزی رشد دهیم، متوجه خواهید شد که محدودیت های زیادی وجود ندارد و با اندکی تغییرات میتوانید آن را در گلخانه خود رشد دهید.

و برای اکثر موارد، محدودیتهایی که با آن روبرو هستید انتخاب خودتان است. برای مثال، اگر شما انتخاب کنید که گرمایشی در فصل زمستان را تامین نکنید، فهرست گیاهانی که نامزدهای گلخانه شما خواهند بود کوتاهتر خواهد بود. یا اگر تصمیم به استفاده از روشنایی مصنوعی برای افزایش طول روز در طول روزهای کوتاه و روزهای زمستان نباشد، عامل مهمی خواهد بود در محدودیت های انتخابی شما برای گیاهی که میخواهید پرورش دهید.

شما میتوانید مواد اولیه غذاها را از گلخانه خودتان تهیه کنید و این بسیار خوب است ، من سالهاست در باغبانی گلخانه ای در مقیاس تجاری شرکت کردم. محصولات اولیه من گوجه فرنگی گلخانه ای است.

اما اگرچه من همیشه خوشحال هستم، دیگر زمانی که یک مشتری به من می گوید که گوجه فرنگی هایم بهترین است دیگر شگفت زده نمی شوم.

من چند بار شنیده ام و آنها نمی گویند : “گوجه فرنگی های شما بهتر از سایر گوجه فرنگی های تابستان هستند.”

همچنین آنها نمی گویند : “گوجه فرنگی های شما بهترین گوجه ها است، جز برای گوجه فرنگی های خانگی که من در باغ خودم رشد می دهم.”

آنها فقط می گویند : “گوجه فرنگی های شما بهترین گوجه هایی است تا کنون دیده ام!”

چرا گوجه فرنگی گلخانه ما خیلی خوب است؟

واقعا ساده است. ما آنها را در یک محیط کنترل شده رشد می دهیم، در حالیکه گیاهان پراکنده دقیقا همان چیزی را که برای تولید گوجه فرنگی مناسب نیاز دارند، دریافت می کنند. این مزیت رشد گلخانه است.و این در مورد همه چیزهایی است که شما در گلخانه خود رشد می دهید، نه فقط گوجه فرنگی.

به هر حال، محیط محافظت شده از گلخانه شما به شما اجازه رشد گیاهان با کیفیت عالی را می دهد، در مورد آن فکر کنید: گیاهان شما باران نخواهند دید، وزش باد، گرد و غبار، گره خورده شدن، مات و خورشید سوزانده نخواهند شد و ده ها مورد دیگر که نتیجه آن پرورش گیاهانی بسیار مقوی و کاملاً مفید بدون ذره مواد اضافی

من نمی خواهم به دور دست بروم و نقاشی بیش از حد مثبت را برای شما تداعی کنم پس به این نکته هم توجه کنید که شما می توانید مشکلات آفات در یک گلخانه داشته باشید. شما همچنین می توانید مشکلات بیماری داشته باشید. اما من هیچ بیماری یا چیز دیگری را نمیشناسم که در گلخانه به تعداد بسیاری دیده شود چراکه گلخانه کاملاً کنترل شده میباشد.

یک مثال: ما می توانیم آفات حشرات را در گلخانه مان بدون هر گونه حشره کش اسپری کنترل کنیم و می توانیم بدون هر گونه قارچ کش اسپری، بیماری های قارچی را کنترل کنیم. از آغاز فصل به پایان فصل، یک قطره آفت کشنده وارد دروازه های گلخانه ما نمی شود.

در گلخانه کوچک شما، درجه حرارت می تواند همان چیزی باشد که می خواهید آن را داشته باشید. طول روز می تواند هر چیزی باشد که شما نیاز دارید. آنچه که شما قادر خواهید بود رشد کنید، آنچه که می خواهید رشد کنید، مستقل است.

ارسال دیدگاه