گرمایش گلخانه خیار

دمای مورد نیاز گلخانه

تامین دمای مورد نیاز برای پرورش خیار در گلخانه

شاید شما هم به این فکر هستید که یک گلخانه خیار بنا کنید و در انجا مشغول پرورش خیار شوید. این کار درستی است اما اولین و البته مهمترین موردی که بایستی به آن توجه داشته باشید این است که اگر دمای مورد نیاز این گباه تامین نگردد تمامی تلاش های شما بی فایده خواهد بود و هیچ نتیجه حاصل نخواهد شد.

توجه داشته باشید که برای تامین گرمایش مورد نیاز گلخانه روش های متفاوتی وجود دارد و شما میتوانید به اختیار خود از هر کدام که بخواهید استفاده نمایید ، نهایتاً وب سایت هیتر جت میتواند پیشنهادی در مورد یک سیستم گرمایش مناسب برای تامین گرمایش گلخانه خیار به شما بدهد.

هیتر های گلخانه ای در انواع مختلفی طراحی و تولید میگردند که بهترین آنها هیتر های آتش درون میباشند ، آنها میتوانند به راحتی دمای مورد نیاز گلخانه را به بهترین نحو ممکن تولید نمایند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای یک گلخانه نیاز به هیتر هایی با امکان تولید هوای پاک خواهید داشت به همین منظور استفاده از هیتر های آتش رون برای شما توصیه می گردد زیرا این هیتر ها توانایی تولید هوای گرمی به دور از هر گونه مواد آلاینده را دارند و میتوانند بدون هیچ دودی به کار خود ادامه دهند و سالن شما را گرماسازی نمایند.

گرمایش مورد نیاز گلخانه خیار برای شبانه روز متفاوت است همچنین گرمایش خاک گلخانه نیز موردی متفاوت محسوب میگردد که بایستی حتماً رعایت گردد. میزان دمای یک گلخانه خیار در روز حدود ۲۴ درجه سانتی گراد تا ۲۷ درجه سانتی گراد خواهد بود و این بهترین و مناسب ترین دما برای یک گلخانه کاشت خیار در طول روز میباشد.

هیتر گلخانه و مرغداری پی اف 110
هیتر پی اف ۱۱۰۰۰۰ کیلو کالری

میزان دمای مورد نیاز شما در شب نیز با حدود ۴ الی ۶ درجه اختلاف دمایی بایستی مابین ۲۰ تا ۲۳ داشته باشد ، البته برخی از افراد درجه دمای ۱۹ را نیز پیشنهاد میدهند که با این درجه دما نیز به حاصل خوبی دست یافته اند.

گرمایش مورد نیاز خاک نیز همانطور که گفته شد در این میان یکی از مهمترین عوامل محسوب میگردد. میزان درجه دمای خاک گلخانه خیار بایستی حدود ۱۷ تا ۲۰ درجه سانتی گراد باشد تا در بهترین حالت خود قرار گیرد.

حال برای تامین گرمایش مورد نیاز سالن گلخانه نیاز به یک هیتر گلخانه و یا یک بخاری مخصوص گلخانه خواهید داشت ، وب سایت جت هیتر یکی از قدیمی ترین ارائه دهندگان بخاری های صنعتی در سطح ایران میباشد که توانسته تا به این لحظه بهترین ها را طراحی و ارائه نماید.

شما میتوانید با بهره گیری از کوره هوای گرم گلخانه ای گروه صنعتی اسکندری به راحتی درجه دمای مورد نیاز گلخانه را در حالت اتوماتیک با بکار گیری از هر نوع سوختی تامین نمایید.  در صورتی که نیاز به مشاوره در این زمینه داشتید و یا اینکه میخواهید سوالات خودتان را با یک فرد آشنا به این امور در میان بگذارید میتوانید با شماره تماس ۰۹۱۲۶۳۴۲۲۶۲ در میان بگذارید. همچنین شما میتوانید با برقرار تماس به راحتی سوالات خود را در زمینه هیتر های گلخانه های گروه صنعتی اسکندری مطرح نمایید تا همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان باشند.

ارسال دیدگاه