معرفی هیتر گلخانه ای

معرفی هیتر گلخانه ای

معرفی انواع هیتر گلخانه ای

با پیشرفت روز افزون صنعت کشاورزی و بازخورد مثبتی که این صنعت در تامین مایحتاج زندگی مردم به جا گذاشته است، گروه سازندگان ماشین آلات صنعتی با بهره گیری از انرژی های کارآمد و استفاده از  برترین تکنولوژی های روز دنیا بر آن شدند تا دستگاه هایی را تولید کنند که در فصل های سرد و گرم سال مهم ترین نقش را در تامین انرژی های گرمایشی و سرمایشی داشته باشند. هیتر های گلخانه ای یا مرغداری یکی از  کارآمدترین وسیله ها برای تولید انرژی گرمایی هستند که بیشتر در مرغداری ها و سالن های پرورشی مورد استفاده قرار می گیرد.

بخاری های  گلخانه ای که در وب سایت اینترنتی هیتر جت ارائه شده است یکی از  استانداردترین گرما سازهای تولید شده است که نه تنها برای تامین گرمایش گلخانه کارآیی مفیدی دارد بلکه گرمای تولید شده توسط این بخاری ها آنقدر پاکیزه و عاری از هر نوع آلودگی  است که به راحتی  قابل استفاده در مساجد، کارگاه های صنعتی، فروشگاه های بزرگ، سالن های ورزشی و … است. مخزن حرارتی  این نوع هیترها از مقاوم ترین  استیل است که در برابر آتش دوام و عمر بسیار طولانی دارد که  بنا به درخواست مشتری می تواند از فولاد و به صورت کاملا سفارشی طراحی و تولید گردد. از دیگر مزیت های هیترهای گلخانه ای این است که قابلیت تولید گرما را با  ارزان ترین سوخت های فسیلی  دارند و مصرف کننده متحمل پرداخت  هزینه های گزاف برای تامین منابع انرژی زا نخواهد شد.

مزایای هیتر های گلخانه ای

  1. بازدهی بالا در مقابل پرداخت هزینه های کم
  2. امینیت بخاری، با لایه های ایمنی کاملا تضمین شده است.
  3. طراحی بدنه کوره با آلیاژهای بسیار مقاوم ( استیل) که در برابر حرارت عمر بیشتری دارد.
  4. اندازه گیری مقدار دما با تنظیمات خودکار که توسط ترموستات انجام می پذیرد.
  5. بهره گیری از فن های استاندارد و کم صدا برای توزیع گرما در داخل محوطه

راه اندازی گلخانه در پشت بام منزل

راه اندازی گلخانه در پشت بام منزل

شاید تصور شما از راه اندازی گلخانه داشتن یک زمین مناسب و دیوار کشی شده باشد ولی هستند افراد کار آفرینی که از کمترین جاهایی که در اختیار دارند، بهترین بهره داری را می کنند. راه اندازی گلخانه در پشت بام منزل یک ایده جالب است که شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می کند. اگر پشت بام منزل یا آپارتمانی که در آن ساکن هستید، به شما این امکان را می دهد که بتوانید گلخانه خودتان را بنا کنید فرصت را از دست ندهید چون آنجا مناسب ترین جا برای راه اندازی یک گلخانه نسبتا بزرگ است. وسایلی که نیاز دارید آنقدر جزئی و ارزان قیمت است که نیاز به صرف هزینه های گزاف نخواهد بود.

هیتر گلخانه و مرغداری آرارات
هیتر گرمایشی آرارات

مثلا با لوله های پی وی سی چهارچوب گلخانه را بنا کنید و با چند متر نایلون های پلاستیکی که مخصوص گلخانه است و اصطلاحا به آن UV می گویند، دورتا دور و سقف چهاچوب را نایلون کشی کنید. اگر نگران دوام گلخانه خودتان هستید، کمی بیشتر هزینه کنید و به جای استفاده از لوله های پی وی سی از لوله هایی که مخصوص گاز کشی است اسکلت گلخانه را بنا کنید چون قابل انعطاف نیستند و به راحتی در برابر باد و طوفان مقاومت خواهد داشت. برای سقف بندی گلخانه هم به جای نایلون از ایرانت استفاده کنید.مطمئن باشید چندین سال عمر خواهد کرد و شما آنقدر به سود و سرمایه کافی رسیده اید که به راحتی می توانید یک گلخانه اصولی راه اندازی کنید پس اگر سرمایه کافی در اختیار ندارید به همین کار اکتفا کنید و در راه اندازی آن تعلل نداشته باشید.

تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل کردن گلخانه

تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل کردن گلخانه

مساحت پشت بام خانه طوری است که به شما این امکان را می دهد تا گلخانه بزرگتری بنا کنید پس وسایل مورد نیاز می تواند شامل:

  1. خاک حاصلخیر
  2. کود های حیوانی و یا شیمیایی
  3. گلدان های پلاستیکی ارزان قیمت
  4. بذر و بوته انواع گیاهان
  5. هیتر گلخانه ای که در فصل های سرد سال لازم است.
  6. فن های تهویه و خنک کننده در فصل های گرم سال
  7. مه پاش که برای رطوبت سازی فضای گلخانه لازم است.

و سایر لوازم همه مطالبی که در بالا به آن اشاره شد می تواند مقدمه ای باشد برای شروع کاری که منجربه رسیدن به سود و سرمایه است فقط کافی است، خلاقیت داشته باشید و به کارتان ایمان بیاورید.

ارسال دیدگاه