یونیت هیتر

یونیت هیتر چیست؟

یونیت هیتر

یونیت هیتر چیست؟ این سیستم بیشتر برای کارخانه ها و فضاهای بزرگ مطلوب است و درست شده از لوله های پره داری که به طور پر پیچ و خم در یک باکس فلزی در تعدادی سطر قرار گرفته اند و یک رشته که در پشت لوله ها ( کویل ) جاسازی شده‌است . آب گرم یا این که بخار داغ و در داخل لوله های کویل جریان یافته و در نتیجه لوله ها و پره های روی آن به شدت گرم یا این که سرد می شود . فن هوا را با سرعت مطلوب از روی لوله ها عبور داده و دمای هوا را ارتقاء یا این که کاهش می‌دهد . فن قادر است از مدل محوری یا این که سانتریفیوژ باشد . در بخش خروجی ها از یونیت هیتر , یک‌سری تیغه به خواسته جهت دادن به هوا موجود هست که به صورت دستی یا این که به طور خودکار قابل تغییر و تحول می باشند .

آبگرم یا این که بخار با جايگاه حرارت بالا , بیرون از فضای درون ساختمان و در یک دستگاه مستقل نظیر پکیج دیواری گازسوز , سیستم های حرارت مرکزی موتورخانه ( بویلر ) و… و همینطور آب سرد در دستگاهی نظیر چیلر یا این که مینی چیلر ساخت و بوسیله لوله کشی به یونیت هیتر منتقل میگردند.

گونه های یونیت هیتر از لحاظ محل نصب عبارتند از :

۱ . سقفی

بخاری 625 انرژی
هیتر گازی فن دار با سنسور دود| بخاری ۶۲۵ انرژی

۲ . دیواری

۳ . زمینی

در انواع سقفی و دیواری , هوای خروجی از آن می‌تواند به طور افقی یا این که عمودی باشد

 

مزایای یونیت هیتر برای فضاهای بزرگ عبارتند از :

۱ . سریع در گرم کردن محل و در زمان کمتر برای پیش فعال سازی به خاطر وجود خواص اقتدار پرتاب باد قوی در فن

۲ . قابلیت به کار گیری از آبگرم یا این که بخار که معمولا در اماکن صنعتی , ورزشی و نمایشگاهی موجود است .

۳ . توزیع مطلوب هوای گرم به بخش های دلخواه با نصب تعدادی دستگاه در بخش های گوناگون

 

اشکال یونیت هیترها و بقیه دستگاه های سرمایشی و گرمایشی اعم از گونه های هواساز , چیلر , ایرواشر و … متناسب با نیازهای هر پروژه و درخواست های مشتری و مطابق با استانداردهای روز در محل کارگاه کمپانی ما پباده سازی و ساخته شده و به صورت بی واسطه از سوله (گروه صنعتی اسکندری) و با قیمت مناسب به فروش می رسند . برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه یونیت هیترها و بقیه دستگاه ها , برای انتخاب دقیق ترین نوع یونیت هیتر مخصوص نیازتان میتوانید با ما در ارتباط باشید.

 

ارسال دیدگاه